Helen C skrev 2010-09-06 16:57:09 följande:
Jag tycker definitivt att du gör rätt..... Hon inser ju inte själv va hon håller på med för hon ska komma med en massa undanflykter... Dessutom är de inte bra för dig att du stressar upp dig som du gör... För du blir ju bara mer och mer irriterad på henne varje gång hon kommer med en undanflykt, så jag tycker du gör rätt. Jag hade hoppat av eller kanske gjort arbetet själv...Vad är de för arbete????Hon blir sur på dig nu för att du berättar hur du känner och va du kanske kommer att göra. Då har ju inte hon din hjälp längre.... Hon tror ju att du ska sköta allting så är de bara för henne att glida..
Just nu är det omvårdnadskursen och sjukvårdskursen. Så det är jätte mkt att göra, spec då jag är 3 veckor efter o ska ha bebis om ca 8 veckor. Men det verkar hon ju inte fatta, ja sa till henne från början att vi måste köra stenhårt i början för jag KAN inte ha mycket kvar när bebisen kommer, och då var det en självklarhet att vi skulle fixa det för att underlätta för mig.
Men tydligen inte. Helen du vet nog vem tjejen är, men hoppas inte du skriver till henne vad jag skrivit här!