Inlägg från: mzetterblad
|
-
-
Idag har jag bokat RUL :)
27/5 gäller det! =)
-
Längtar såååå tills rul =) Imorn är de 3 veckor kvar =)
-
Japp det är gyn du ska ringa till.Helen C skrev 2010-05-05 19:31:41 följande:iaf när jag torkade. två små klumpar
Hoppas att det inte är nån fara! *Håller tummarna* -
Fick du göra ul?Helen C skrev 2010-05-05 21:23:34 följande:hej Nu e jag hemma. Jag hade som mensblödning, inte så mörk dock. Sen kommit ut 4-5 små små klumpar. Förmodar de va levrat blod... Allting såg iaf bra ut, men jag ska ta de lugnt sa hon... Har varit mycke med barnen och skällt på dom -
Åååh va skönt att allt var bra =)Helen C skrev 2010-05-05 21:27:06 följande:Jap jag fick både göra VUL och UL.... Hon tittade innan med och då såg hon ingen blödning utan bara någon strimma... -
Hft huvudvärk sen igår kväll o sitter i än.. kan inte ungen bara somna så ja får lägga mig lite??
-
Åh har haft en ekstrem huvudvärk i 2 dagar nu, efter att sovit hela dagen idag släppte det äntligen, nu kan man börja känna sig som människa igen!
Gick för övrigt in i Vecka 16 idag! =)
-
Nej fy, nu får den gärna stanna borta!Rosen skrev 2010-05-08 20:40:40 följande:okej tack för era svar. ska fråga på måndag när jag ändå ska till sjukhuset. sitter på jobb nu o väntar på bussen, lite drygt att inte komma hem direkt man slutar men jag e glad för nu e jag ju ledig i en vecka pga fvp usch ja, huvudvärk e inget roligt. jag har aldrig haft så mycket huvudvärk som nu. hoppas din inte kommer tillbax
Hatar när man får så ont, så man inte orkar nåt, inte bra att lämna man och barn ensamma sådär, hemmet såg ju ut som katastrof (enligt mig) -
Ååååh va mysigt! :)nica83 skrev 2010-05-08 20:46:06 följande:Idag kände min sambo en spark utanpå magen!! Jag som varit lite tveksam om det varit bebisen jag känner eller inte, så lägger han en hand där och bang en tydlig spark! Kotten måste ha kommit lite i kläm och blivit sur Vecka 15 nu för övrigt. Visst går tiden ganska snabbt nu???