Inlägg från: mzetterblad |Visa alla inlägg
  • mzetterblad

BF November,2010 DEL 2

Det problemet kommer nog inte vi ha ;P Min man har inte druckit sen i Januari ;P Haha!

William 070824 & Pyret BF 101101
  • mzetterblad
    Bebis: Jag har för mig Jysk har billiga täcken.

Rosen: Jag kommer tvätta bebis kläder i vårat tvättmedel och det är parfymerat, märker jag sedan att det är en bebis med känslig hudtyp ja då får jag helt enkelt köpa oparfymerat.
  • mzetterblad
    Rosen skrev 2010-08-29 12:07:31 följande:
    ja så tänkte jag med göra.

gud vilken tråkig dag jag har idag..... mannen e ute med en båt o fiskar o största sonen e med farmor o farfar o handlar, minsta sonen e ute o här sitter jag o ugglar.... e för trött för att göra nåt speciellt men ändå rastlös.
    Samma här, mannen sover efter att ha jobbat natt och sonen är hos farmor för jag har huvudvärk så jag orkar inte direkt sysselsätta han idag. Så nu sitter ja i soffan o trycker i mig onyttigheter ist
  • mzetterblad
    Helen C skrev 2010-08-29 12:52:14 följande:
    mmmm kramp har jag med. Gärna i båda benen samtidigt att man ska behöva lida så mkt som gravid egebtligen, inte nog med de ska man ju föda fram de med. Kanske få eftervärkar som jag verkliigen inte hoppas på. Slapp de med pojkarna, så får väl sota för de med sen Killarna har de jävligt bra
    ja kan känna av träningsverks liknande i benen
  • mzetterblad

Jag har aldrig gjort ett tul.
    Tror inte vi kommer få göra det heller, om inte bm ser att lillen inte växer som han ska i magen,

• mzetterblad

Jag har sååå ont. Bebis trycker neråt så in i helvete... Det känns inte alls mysigt vill jag lova.
    Men nu ska jag åka till skolan, jag som knappt sovit nåt inatt!

• mzetterblad

jag är helt säker på att han ligger med fötterna neråt , haha! för här sparkar det bara neråt.

• mzetterblad

God Morgon tjejer!
    Inte sovit sådär helt ok inatt heller "/ Vaknar rätt ofta för lillherren i magen ligger och sparkar neråt som en tok, haha! Idag ska storebror vara på dagis och jag ska sätta mig och plugga med en kurskamrat. Egentligen hade jag nog hellre sovit bort dagen

Går in i vecka 32 idag ! :) Skrattande

• mzetterblad

I vecka 29 hade jag gått upp 7 kg allt som allt.
    Ligger nog kanske på en + 10 nu. Ska till BM på torsdag så får se då.

• mzetterblad

Lägger upp en jämförelse bild från mig förra gravidtet o denna.

Sista bilden är nu idag!
    och första när jag väntade William
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2