• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • mzetterblad
    Marinero skrev 2010-07-11 07:53:15 följande:
    Kul! Vart t Gbg ska ni? Vi ska dit med! Eller ja, nästan. Mina föräldrar bor i Partille (är uppvuxen där själv) så sambon ska spela innebandy i Alingsås med kompisarna sen ev ska han titta på fotboll hos en kompis ikväll och jag hoppas vi sover där. Sambon älskar sova hemma så han vill eg åka hem men jag älskar va där då de har trädgård och allt.

Nu har mina föräldrar hittat en köpare till sitt radhus med där de bott sen -83. De la ut huset på blocket för o se om intresse fanns och det har vart många som ringt på den och några som vart riktigt intresserade. Nu va det en mäklare och fotade och meningen va att det skulle komma ut i slutet på juli men nu behövs det inte. Paret som va där och tittade sa direkt att de vill köpa så de ska till banken imorgon. Nu hoppas jag att de hittar ett boende i Skövde som de pratat om, då kommer de 3 mil från oss
    Min bror bor i Mölndal, men han pratade om att vi skulle åka o bada i Askim (tror ja de heter)
    William 070824 & Pyret BF 101101
  • Hedi

Bevalon: Va vacker du är! jättefint kort och grattis! visst är det härligt att vara fru.

Emmie är snart 2 ar och 3 manader men jag vill försöka ha kvar hennes säng sa länge det
    gar. Vill inte riskera att hon börjar springa upp när hon ska sova middag och lägga sig, det fungerar
    sa bra.

• frukarlssonn
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-07-11 09:49:15 följande:
    Min bror bor i Mölndal, men han pratade om att vi skulle åka o bada i Askim (tror ja de heter)
    Aha ok, ja Askim har man vart några ggr i sina dar Det är barnvänligt där va jag kan minnas, iaf där vi va för de va långgrunt. Om jag nu inte rör ihop det...
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • NoahLeah
    Belavon skrev 2010-07-10 21:20:55 följande:

Vår härliga bröllopsdag och magen den bara växer!
    Grattis, vilken härlig bild! {#emotions_dlg.flower}

Popcorn: Vad skönt att sängbytet gick  bra.

Stora kramar till alla andra mammor som på olika sätta kämpar.

Idag är det en seg dag, hölls vakna hela natten av festande grannar..kan inte förstå att vuxna människor måste bete sig som fjortisar så fort de får i sig lite alkohol???
    Ska i alla fall försöka byta rum idag..sonen ska få vårt stora sovrum eftersom han ändå ska få dela sen.
  • NoahLeah

Har ett bekymmer...Noah tar av sig blöjan hela tiden men  visar inget intresse för pottan. Någon som har något förslag?

• Belavon
    Hedi skrev 2010-07-11 09:52:52 följande:
    Bevalon: Va vacker du är! jättefint kort och grattis! visst är det härligt att vara fru.

Emmie är snart 2 ar och 3 manader men jag vill försöka ha kvar hennes säng sa länge det
    gar. Vill inte riskera att hon börjar springa upp när hon ska sova middag och lägga sig, det fungerar
    sa bra.
    Ja det är helt otroligt vad stolt jag har blivit när jag blev fru! Underligt att det ska kännas så annorlunda men det är ju stort att gifta sig. Tack alla andra för era gratulationer!

Idag ska köket målas rött och sedan blir der lite vänner på middag. Hoppas man bara inte smälter bort i värmen!
  • Helen C

Gud vilken härlig bild, så mysigt......

Vecka 24 idag och tycker det e lite jobbigt faktiskt, jag brukar inte klaga, men nä detta e inge rolig graviditet trots jag mår bra, det ända som e jobbigt att bäckenet som gör sig hörd nu, mest på kvällen....

Tjejen gör sig hörd hela tiden och inte en lugn stund alls känns de som...

• kicki08

Bevalon: Åhhh va vacker bild! Tårar här med från ännu en hormonstinn en
    blir helt sentimental av sånt där Jättegrattis

• kicki08

Hej föresten på er tjejer

Var ut på krogen en sväng igår med mina tjejkompisar. en sista sväng innan det får vara bra. Dansa av mig en sista gång
    Tyvärr hände något jäkligt tråkigt. Ett par kompisar till oss ska ha barn om tre veckor bara. Och igår var hennes kille otrogen på krogen mot henne. och berättade det samma kväll. Fy fan... Jag mår så jävla dåligt av det bara. Jag kan känna hennes lidande i hela kroppen.

• Belavon
    kicki08 skrev 2010-07-11 13:02:03 följande:

Hej föresten på er tjejer

Var ut på krogen en sväng igår med mina tjejkompisar. en sista sväng innan det får vara bra. Dansa av mig en sista gång
    Tyvärr hände något jäkligt tråkigt. Ett par kompisar till oss ska ha barn om tre veckor bara. Och igår var hennes kille otrogen på krogen mot henne. och berättade det samma kväll. Fy fan... Jag mår så jävla dåligt av det bara. Jag kan känna hennes lidande i hela kroppen.

Vad roligt att du var ute!

Men vilken kille :S man blir ju arg. Hoppas bara hon hittar någon styrka och lycka i barnet och förlossningen som är så snart. Jag skulle bli helt nere.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2