• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • popcornplaya

Idag ska vi ut till en badplats här i närheten och svalka oss. Älskar att bo så nära vänern, man har hur många badplatser som helst att välja på.

Sen kommer svärisarna över med en växa säng som Philip får i födelsedagspresent av dom men han får den en vecka i förskott. Ska bli intressant att se hur det blir med sömnen när vi byter till vanlig säng istället för spjälisen. Men spjälsängen får stå kvar inne i hans rum ifall det inte går alls.

Älskade Philip 080716 och en liten flicka BF 101121(sarahsbaby.blogg.se)
  • Helen C

Hej tjejer...
    Ja gud va varmt det e. 31 grader e de här...
    Lillkillen kommer vid 5 och då ska vi grilla hos min syster. Stora killen kommer på måndag kväll då han sover hos farmor och farfar över helgen....
    E helt slut i kroppen pga värmen, men man ska egebtligen inte klaga, men va gör man..

• NoahLeah

Fy..blev så nojig igår när jag skulle kolla en sårskorpa på bröstvårtan...kände då en knöl i bröstet o genast kommer tankarn på cancer.
    Hatar att ha sån camcerfobi..gör ju en psykiskt sjuk.

• Sassa82
    Marinero skrev 2010-07-10 10:47:31 följande:
    Oj va spännnde!! Vart till USA ska ni? Vi va i NY 2008, skulle så gärna åka dit igen! Ha en underbar semester!
    Vi ska först till NY och sen till till LA .
  • Bebis050810
    popcornplaya skrev 2010-07-10 12:15:09 följande:
    Idag ska vi ut till en badplats här i närheten och svalka oss. Älskar att bo så nära vänern, man har hur många badplatser som helst att välja på.

Sen kommer svärisarna över med en växa säng som Philip får i födelsedagspresent av dom men han får den en vecka i förskott. Ska bli intressant att se hur det blir med sömnen när vi byter till vanlig säng istället för spjälisen. Men spjälsängen får stå kvar inne i hans rum ifall det inte går alls.
    Men tror du ändå inte att det är bättre att plocka ut spjälsängen från hans rum annars ser han ju den och vill kanske hellre ligga kvar i spjälisen. sen är det ju lätt att ställa tillbaka den om det absolut inte skulle gå.
    Bara ett tips o en fundering!

Vi har vart på marknad idag, men vi inte mkt att ha..... barnen åkte karuseller o jag åt munkar strax ska vi till min mamma o bror o grilla! är så tryckande värme idag!!
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
  • NoahLeah
    Bebis050810 skrev 2010-07-10 16:27:06 följande:
    Men tror du ändå inte att det är bättre att plocka ut spjälsängen från hans rum annars ser han ju den och vill kanske hellre ligga kvar i spjälisen. sen är det ju lätt att ställa tillbaka den om det absolut inte skulle gå.
    Bara ett tips o en fundering!

Vi har vart på marknad idag, men vi inte mkt att ha..... barnen åkte karuseller o jag åt munkar strax ska vi till min mamma o bror o grilla! är så tryckande värme idag!!
    Vi tog också bort spjälisen på en gång när vi bytte till växasäng och han frågade aldrig efter den.
  • Annizsj

Vi bytte till min gamla 120 säng utan ben när äldsta sonen var en 20 mån. Kan jag varmt rekommendera. Spjälsängen sov han dåligt i, slog i den hela tiden. Han tar mkt plats, perfekt med en stor säng, kan man bara gå in i lägga sig jämte om det behövs.

• frukarlssonn
    NoahLeah skrev 2010-07-10 15:54:19 följande:
    Fy..blev så nojig igår när jag skulle kolla en sårskorpa på bröstvårtan...kände då en knöl i bröstet o genast kommer tankarn på cancer.
    Hatar att ha sån camcerfobi..gör ju en psykiskt sjuk.
    Men usch, klart man blir rädd! Men jag har två kompisar som hittat knöl i bröstet och det har vart enbart fettknölar! Kanske inte mkt till tröst men vad jag ville säga är att det ofta är ofarligt. Men kolla upp det så slipper du oroa dig!
    Sassa82 skrev 2010-07-10 15:54:20 följande:
    Vi ska först till NY och sen till till LA .
    Åh va roligt!! Det är en av våra drömmar, att även få åka till LA och åka runt där lite! Ha en underbar semester som sagt

Ja fy sjutton idag har det vart hett! Vi va iväg nu på em och grillade hos en kompis och där va alla vi mammor som träffats under vår mammaledighet och alla respektive med barn. Det va livat På kvällskvisten blev ju alla lite kvällskinkiga så det blev lite skrik här och var Men så gott de va att grilla
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • frukarlssonn

Ja när jag skrev alla blev kinkiga så menade jag alla barn Såg lite kul ut när jag läste om va jag skrivit

Olivia 090610 ~ bf 101112
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2