• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • MissCh

Hej alla! Vad avundsjuk jag blir på er som är så mycket på FL, skriver så mycket och följer varandra så... Glad
    Det funkar tyvärr inte för mig, men jag tittar väldigt gärna in titt som tätt (men har gett upp att läsa ifatt allt) och hoppas att ni inte tror att jag är ny varje gång!

Såg att ni pratat vikt. Jag har gått upp 5 kg, är i v 24. Ungefär som mina tidigare två graviditerer, men jag började på +3kg jämrfört med startvikt förra graviditeten och +6 kg jämfört med första gången...

Shit, vad det sparkar nu! Ibland är det inte alls skönt, och det är nästan 4 månader kvar... Ibland glömmer jag nästan hur mycket man längtade efter att det skulle börja!

Tränar ni andra? Jag har varit tvungen att sluta med tennis sen två veckor Gråter pga foglossning, så besviken, hoppades kunna gå min kurs över sommaren, om än inte på max förstås. Har nu anmält mig till gravidyoga som börjar i augusti, och försöker gå lite promenader ibland.

Så kul att höra att det går bra för Penny-Jenny! Jag tänker jätteofta på henne, och kollar alltid om någon skrivit något nytt! Tack ni som uppdaterar oss andra!

• Rosen

jag e i vecka 25 nu o har gått upp 10 kg o känner mig som en valross, riktigt oattraktiv o hängig... jag gick ju upp 22 o 23 kg med de andra så jag vet vad jag har att vänta mig. men det kommer ju en söt bebis utav  det så jag står ut

kollade mitt järnvärde idag o det ligger på 104 så det e jättelågt. min bm e ju på semester så jag vet inte hur jag ska göra med järntabletter eller så

jag har oxå fejjan. hade inte klarat mig utan den sidan
  • Bebis050810
    Rosen skrev 2010-07-09 18:53:40 följande:
    jag e i vecka 25 nu o har gått upp 10 kg o känner mig som en valross, riktigt oattraktiv o hängig... jag gick ju upp 22 o 23 kg med de andra så jag vet vad jag har att vänta mig. men det kommer ju en söt bebis utav  det så jag står ut
    kollade mitt järnvärde idag o det ligger på 104 så det e jättelågt. min bm e ju på semester så jag vet inte hur jag ska göra med järntabletter eller så

jag har oxå fejjan. hade inte klarat mig utan den sidan
    Vad äter du för järtabletter nu då? och hur många?
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
  • Bebis050810

Helen C: jag kommer inte in på din sida, så jag kan inte skicka ett meddelande till dig ang. min mail för facebook....

Jag lägger till dig i min adressbok så att du kommer in på min FL-sida.

Ja jag lägger till er andra i tråden oxå om ni vill förstås

• frukarlssonn
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-07-09 19:16:33 följande:
    Här ska ni få se nåt roligt, hahah !

Min snart 3  åring
    Sötnos
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • Bebis050810
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-07-09 19:16:33 följande:
    Här ska ni få se nåt roligt, hahah !

Min snart 3  åring
    Sitter som en smäck ju
  • Zazz82

Tja tjere har har vi den icke aktive forum meddelemn igen *S* Fasen måste bättre mig Men stranden och vattnet är mer lockande än inne livet och datorn om ni förstår vad jag menar. jag har sömnproblem ett tusen.. sover inte alls har myr kryp i benen och sjuk skriven pga av foglossning.. Inte lätt att sova då och med den här värmen på köpet.  vad har hänt sen sist?? jag är full vecka 25 i dag och la precis in ny magbilder.. jag har också facebook och blogg.. se nedan.. Skriv en rad eller två så ska jag försöka vara mer aktiv med tråden ett tag framöver.. puss på er *kastar med handen*

• Zazz82
    Nea11 skrev 2010-07-09 18:07:45 följande:
    Hej tjejer:)
    Hoppas allt är bra med er.
    Kul att höra att det har gått bra för Pennyjenny:)
    Och kul att se vad ni har gått upp.
    Själv har jag ingen våg, måste köpa ett nytt batteri till den. Och jag är så nyfiken på vad jag kan ha gått upp:)
    Jag har också FB:)

Ha en trevlig helg alla:)
    Vad har hänt och vad har jag missat :O Nyfiekn jue
  • Zazz82
    Nea11 skrev 2010-07-09 18:09:15 följande:
    Förresten, vet ni hur man laddar upp en bild på sin presentation? Jag har försökt flera gånger, och när bilden verkar ha "gått igenom" så kommer jag bara tillbaka till min sida och ingen bild finns. Och det står heller ingenting om att bilden var för stor eller något sådant?
    Prova förminska bilden i paint det kan hända att den är förstor
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2