• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Rosen
    Marinero skrev 2010-07-09 20:00:08 följande:
    Idag fick vi flyttbidraget beviljat så vi ska ringa en flyttfirma så kommer det gubbar som bär allt åt oss! Snacka om lyx! Detta tack vare att vi flyttar till annan ort pga jobb!
    wow va härligt! grattis!
  • Zazz82
    Rosen skrev 2010-07-09 20:04:51 följande:
    jag känner mig inte heller så aktiv som jag skulle vilja vara, ibland kan det gå över en vecka innan jag skriver här. fast jag läser här varje dag.
    alltså e du i vecka 25+0 nu eller 24+0? jag är i vecka 24+1 idag.
    usch va jobbigt för dig att du inte sover om nätterna. jag sover ju ganska bra än men har myrkrypningar till tusen och det e skitjobbigt.
    Hej jag är i full vecka 25 i dag.. Alltså går jag in på 26 te veckan.. Nej myr kryp är super jobbigt och måste upp och gå när det angriper mina ben och fötter för att lindra.. nej får hem dottern i morogn (min 3 åring) Så jag måste ner och handla lite innan ica stänger. vi hörs sen
  • Rosen
    Zazz82 skrev 2010-07-09 20:07:59 följande:
    Hej jag är i full vecka 25 i dag.. Alltså går jag in på 26 te veckan.. Nej myr kryp är super jobbigt och måste upp och gå när det angriper mina ben och fötter för att lindra.. nej får hem dottern i morogn (min 3 åring) Så jag måste ner och handla lite innan ica stänger. vi hörs sen
    aha när har du bf? det måste vara omkring 20 okt.
  • frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-07-09 20:07:15 följande:
    wow va härligt! grattis!
    Tack ja det är perfekt, slipper jaga folk som kan hjälpa oss med att bära Nu har man ju en krypande Olivia att ta hand om med! Sist va hon ju bara två månader och satt i selen och sov
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • Bebis050810
    Marinero skrev 2010-07-09 20:00:08 följande:
    Idag fick vi flyttbidraget beviljat så vi ska ringa en flyttfirma så kommer det gubbar som bär allt åt oss! Snacka om lyx! Detta tack vare att vi flyttar till annan ort pga jobb!
    WOW! att det finns sånt bidrag hade jag ingen aning om!! men kanonbra grej ju bära är ju bara såååå tråkigt!
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
  • Helen C
    zazz- Kul att höra ifrån dig igen, har allt saknat dig
    Chanelll- Ja de kallas jag lyx haha...
    Williams mamma- passar ju honom riktigt bra ju.....Bra han kan låna av dig ibland då ju
  • mzetterblad
    Helen C skrev 2010-07-09 21:25:03 följande:
    zazz- Kul att höra ifrån dig igen, har allt saknat dig
    Chanelll- Ja de kallas jag lyx haha...
    Williams mamma- passar ju honom riktigt bra ju.....Bra han kan låna av dig ibland då ju
    HAha eller hur ? ;P
    William 070824 & Pyret BF 101101
  • Belavon
    Zazz82 skrev 2010-07-09 20:07:59 följande:
    Jag testade magnesium för benen och det hjälpte otroligt mycket, bäst tyckte jag brustabletterna fungerade. Så nu tar jag det när det är som värst, innan tog jag varje dag.
  • frukarlssonn
    Bebis050810 skrev 2010-07-09 21:22:17 följande:
    WOW! att det finns sånt bidrag hade jag ingen aning om!! men kanonbra grej ju bära är ju bara såååå tråkigt!
    Ja visst! Varken jag eller sambon hade hört talas om det! Det va ordförandet i innebandylaget som tipsade oss när hon frågade om han ville träna tjejerna och hon försökte väl locka oss med allt Visserligen har vi två vänner som alltid ställer upp om de är lediga men detta tackar man ju inte nej till! Jag har ju hlr aldrig tyvärr kunnat bära tyngre grejer då min rygg är lite si och så, och nu är man liksom gravid plus en ettåring som kräver sitt Måste iväg o köpa fler flyttkartonger i dagarna för man har ju samlat på sig sen Olivia föddes. Men man har ju även passat på at rensa så i veckan va vi iväg och lämnade massor av glas och kläder till en orkanisation och dom blev såklart glada Ska höra om de vill komma hit och hämta lite större grejer med.
    Olivia 090610 ~ bf 101112
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2