• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • frukarlssonn

Va ska ni göra idag då? Idag ska det ju bli sådär äckligt varmt igen! Men i eftermiddag ska vi iväg till en av mammorna jag lärt känna via öf och grilla! Eller ja, vi är fem tjejer som träffats där och umgåtts så vi ska ta med oss våra respektive och barn! Ska bli kul

Olivia 090610 ~ bf 101112
  • Hedi

Vi ska till en Alpsjö och bad! maste aka snart innan det blir fullt. Finns ju manga tyskar!

• frukarlssonn
    Hedi skrev 2010-07-10 08:38:55 följande:
    Vi ska till en Alpsjö och bad! maste aka snart innan det blir fullt. Finns ju manga tyskar!
    Kan tänka mig det
  • Annizsj

Zazz- Var inne å läste på din sida. Fasiken va jobbigt du måste ha/har haft det. Dessa karlar! hur mår du idag? Hur är det att vänta smått "ensam"? Du verkar iaf stark! Go girl!

• Sassa82

Här Blir det packa och fixa det sista för imorgon blir det USA för vår del. Ska hinna klippa oss och Melina ska på kalas i em.

Så får se när jag kikar in nästa gång kanske säger hej från något internetcafé.

• frukarlssonn
    Sassa82 skrev 2010-07-10 09:53:03 följande:
    Här Blir det packa och fixa det sista för imorgon blir det USA för vår del. Ska hinna klippa oss och Melina ska på kalas i em.

Så får se när jag kikar in nästa gång kanske säger hej från något internetcafé.
    Oj va spännnde!! Vart till USA ska ni? Vi va i NY 2008, skulle så gärna åka dit igen! Ha en underbar semester!
  • Zazz82
    Belavon skrev 2010-07-10 00:31:21 följande:
    Jag testade magnesium för benen och det hjälpte otroligt mycket, bäst tyckte jag brustabletterna fungerade. Så nu tar jag det när det är som värst, innan tog jag varje dag.
    vart får man tag på magizium jag mår så här nu http://lifeloveandhope.blogg.se Är det någon mer som mår som jag .. håller på bli tokig alltså
  • Zazz82
    Belavon skrev 2010-07-10 00:31:21 följande:
    Jag testade magnesium för benen och det hjälpte otroligt mycket, bäst tyckte jag brustabletterna fungerade. Så nu tar jag det när det är som värst, innan tog jag varje dag.
    När börjar det verka?? tar det lång tid?? Och vart får man tag i det är det apoteket eller så? Dyrt??
  • Zazz82
    Annizsj skrev 2010-07-10 09:16:00 följande:
    Zazz- Var inne å läste på din sida. Fasiken va jobbigt du måste ha/har haft det. Dessa karlar! hur mår du idag? Hur är det att vänta smått "ensam"? Du verkar iaf stark! Go girl!
    Jag mår bra i dag och det är okej att vänta barn ensam Jag har ingen kontakt med fadern och det har jag inte haft på flera månader. jag har bytt telefon nummer och har raderat hans och även spärrat honom på div sidor på nätet så han kan inte komma åt mig..
  • Belavon
    Zazz82 skrev 2010-07-10 11:00:41 följande:
    När börjar det verka?? tar det lång tid?? Och vart får man tag i det är det apoteket eller så? Dyrt??
    Magnesium finns på mataffärer och apotek. Det är inte speciellt dyrt 76:- för 60 tuggtabletter på apoteket. Nu köper jag dem i brus form på mataffären för kanske 40:-. Först tog det nog någon dag för att få mina ben lugna. Nu räcker det med att jag tar det samma dag jag känner av.

Vissa säger att man ska ta kalcium samtidigt för att öka upptagningen av magnesium men jag har inte behövt det och inte provat. Sök på restlesslegs så hittar du flera trådar här på forumet.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2