• Hedi

BF November,2010 DEL 2

Barnen: söt liten tjej!

Trulsa: Jag är ocksa jättesugen pa att kunna ga langa promenader! men det känns nästan som att foglossningen i blygdbenet blivit värre nu efter förlossningen.

Jag tappade bara 6 kg direkt efter förlossningen och fick lite panik men nu har jag tappat 3 kg till den här veckan hoppas pa att det forsätter rasa trots att jag äter kakor . Den turen hade jag verkligen inte efter Emmie sa man kan ju hoppas pa det nu.

• Hedi

Hoppas era bebisar kommer snart det är drygt pa slutet! snart har ni era bebisar hos er. Kram

• Hedi

Love: Ring! det är inte pinsamt det är deras jobb.

• Hedi

Jag köpte en amningsnapp men den är ju jättestor! hur ska den fa plats i den lilles mun? jag smörjer efter varje gang jag ammat och har spec inlägg och helande ull sa det är pa bättringsvägen. Att amma är verkligen ingen dans pa rosor i början!

NJ: Hur mar du idag?

• Hedi

Nj: Ok skönt att du fatt sova lite! Min slemmis lossnade lite pa dagen innan det satte igang, det var inte sa mkt men som klister och blod i.

En annan fraga! har alla fortfarande avslag? mitt verkar verkligen ha avtagit rätt rejält det kanske inte är sa bra? Ludwig är ju bara 9 dagar.

• Hedi

Rosen: Ah 5 kg va olika det kan vara, nu är ju din lille 5 dagar äldre men Ludwig väger 3200 g nu. Jag hoppas att han lägger pa sig lite mer snart hans ben är som chickenlegs. Haha din man kanske hade hoppas pa att det skulle kommit ut en tva-aring .

• Hedi

Tessi: Gud sa söt!!

Taniko: Grattis! söt tjej. Ett tips är att ta en kanna och fylla den med varmt vatten och hälla samtidigt som man kissar.

• Hedi

NJ: Tycker ocksa de kan sätta igang dig, du var väl dessutom öppen en bit redan?

Eimi: Vila och ta en kopp ingefära/kanel te!!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2