Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Hejsan, vad effektiva ni varit i helgen, själv har jag inte gjort ett skit.

Ang sex så har jag inte velatr haft det sen typ 5eveckan..då pga illamående sen har lusten bara försvunnit..tror mycket av bråken härhemmaberor på att att han vill men inte jag. O jag kan inte ställa upp för att vara snäll, då låser det sig helt.

• NoahLeah

Fy, har kramper i hela nedre magen o ryggen...ovan känsla.

det där med 2-åringen är så hemskt så har inte kunnat läsa något, bryter ihop.

• NoahLeah
    Helen C skrev 2010-09-13 11:24:45 följande:
    idag e en jobbig dag. Gråter för jag inte vill vara gravid längre. Orkar inte mer...E så trött på de här...

Chanelll- Kul att hon ligger neråt nu och jag tror oxå hon ligger så nu=)

Jag kommer äta minipiller sen...

BM idag kl 16 så får vi se hur hon ligger
    *kramar om* Snart har vi våra mirakel här.
  • NoahLeah

Här får dte bli kondom, kopparspiral el avhållsamhet då jag intfår äta hormonpreparat under en längre tid.

• NoahLeah
    kicki08 skrev 2010-09-13 12:58:03 följande:

Nä jag blir knäpp på det här med valet jag med. Man får väl helt enkelt rikta in sig på frågor som JAG tycker är viktig och så välja det partiet. Oavsett om det är höger lr vänster.
    Men ja... Tyvärr så är jag VÄLDIGT mycket emot moderaterna på den högra sidan.

Jag är lika velig jag med, bra och dåliga saker med båda blocken sen vet man ju att majoriteten av de bra löftena inte genomförs.
  • NoahLeah
    Kinne79 skrev 2010-09-13 14:33:13 följande:
    Jag är inte trött på att vara gravid, men då ligger jag ju drygt en månade efter er. Men vore ändå kul om tiden ville gå lite fortare.
    När har du BF?
  • NoahLeah
    Jojo 85 skrev 2010-09-13 16:32:49 följande:
    hinner inte läsa ikapp vad ni skrivit under dagen.. iaf inte just nu.

Ville visa mina senaste inköp till bebisen.

Söta kläder.
    Själv är jag på jakt efter ett Barapapa startkit på H&M men det är alltid slut. Sen funderar jag på om jag ska köpa en 56overall el om de 2 i strl 62 jag har funkar..veligt värre.
  • NoahLeah
    Jojo 85 skrev 2010-09-13 16:38:43 följande:
    Vad är det för overaller du har?
    Jag har sett barbapappakittet.. men vet ju inte i vilka strl.. har inte tittat närmre på det.. tycker det är jätte gulligt, men jag får akta mej så jag inte förköper mej, hehe.
    Vart bor du? Annars fnns det väl på nätet oxå?
    Bor i Märsta så kan ju kika runt i hela stockholm om jag vill men tar den enkla vägen, internet.
    Lite velig ang storleken jag med , kanske ska vänta tills jag varit på andra TUL den 4/10.
  • NoahLeah
    Jojo 85 skrev 2010-09-13 16:38:43 följande:
    Vad är det för overaller du har?
    Jag har sett barbapappakittet.. men vet ju inte i vilka strl.. har inte tittat närmre på det.. tycker det är jätte gulligt, men jag får akta mej så jag inte förköper mej, hehe.
    Vart bor du? Annars fnns det väl på nätet oxå?
    Svarade visst bara på hälften.
    Har en fix fleece-windstopper i strl 62 och en "nallebjörnsoverall" i strl 62....ingen direkt vinteroverall.
  • NoahLeah
    Jojo 85 skrev 2010-09-13 16:59:47 följande:
    Tror jag såg barbappappakläderna i Väsby C.. det var där jag handlade dom grejorna jag la in bild på
    Jag bor ju i Rotebro :)
    NoahLeah skrev 2010-09-13 16:51:22 följande:
    Svarade visst bara på hälften.
    Har en fix fleece-windstopper i strl 62 och en "nallebjörnsoverall" i strl 62....ingen direkt vinteroverall.
    Det beror väl mest på hur du tänkt bädda i vagnen o hur stora overallerna är till storleken. Jag är ju rätt säker på liten bebis även denna gång eftersom jag är ganska så jämnstor denna gång, om inte säppet mindre än sist. Men den overallen jag la in bild på känns annars rät rymlig i storleken tycker jag.. o varm o gosig. Den är köpt på HM i väsby C.hehe.. var det din bebbe som vägde ca 2700g redan? fast 56 kanske funkar precis i början iaf.. eller är bebisen LÅNG oxå?
    Okej, då kan jag ju kika där.
    vi ska ju ha en quadrolift i vagnen o det är ju fårskinn i den..kanske räcker med bomullskläder, overallen och en varm filt i den?? Noah föddes ju i mars o då var det ju inte så kallt så känns som första barnet på det sättet.
    Storleksmässigt kan ju 62 funka bra om hon fortsätter växa som hon gjort hittills.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2