Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

popcornplaya skrev 2010-06-22 08:12:50 följande:
    Tack för alla grattis Skrattande

Jag kommer gå loss på rosa grejer den här graviditeten, älskar rosa Tungan ute

Idag ska jag iväg till mvc igen på besök. 9:45 närmare bestämmt. Har varit så inne i det här med ultraljudet igår så jag hade helt glömt bort det men kom på det igår kväll som tur var. Ska bli intressant att åka dit ensam med sonen den här gången. Annars har jag haft sambon med mig dit. Det är ju inte det roligaste en tvååring vet att sitta still i ett rum och lyssna på en tant som pratar....hehe
    Här har du en till som ÄLSKAR rosa Mycket av Olivias kläder går i den färgen så blir det en pojk är det ju en del som inte kommer återanvändas Flört
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-06-22 08:51:35 följande:

Det vore så jädrans kul å få ge sig hän och bara tokshoppa rosa och rött :-P Älskar oxå rosa och tycker det finns så mycket sött å fint på tjejhyllorna.
    Men eftersom BM inte ville skriva kontrakt på att det var en tjej utan bara var rätt så säker. Så ska jag nog inte göra det tror jag. Man har ju hört om folk som fått fel och ut kom det andra könet

Haha ja de har ju faktiskt hänt att det felat där fast det inte är så vanligt Flört
  • frukarlssonn

HelenC: jag håller med Hedi där, han gör så och respekterar dig! Positivt iaf tycker jag att han inte kom in och tjatade på dig!

Snart går bilen till Tidaholm Sen ska vi förbi svärmor en sväng och lämna en present som vi glömde sist som vi köpte på Mallis. Sen till mina föräldrar o sova där för sambon ska ha träningsmatch med tjejerna i Lerum så slipper han köra långt på kvällen.

• frukarlssonn

NJsmamma: ja moderskapsintyget får du efter ul och det är bra att skicka in alla papper i tid jag hämtade ut intyget dan efter ul för jag ska inte dit förrän v24 och jag vill få allt klart innan dess. Så nu har jag allt ifyllt, ska bara komplettera med arbetsbeskr. och skicka in allt.

Bebis050810: jag tycker med att du ska försöka få ett ul till eftersom du verkligen oroar dig! Visserligen tror och hoppas jag att det va en såpass duktig bm att hon skulle sett att ngt va fel så jag tror verkligen inte du behöver oroa dig men för din egen skull så kan de va skönt!

HelenC: jag förstår hur du känner och skönt att det känns bra igen

Nu har vi iaf vart i Tidaholm och huset va kanonfint! Vi blev så jävla (rakt ut sagt ) glatt överraskade! Enkelt men sååå fint! Det duger alldeles utmärkt åt oss! Det ligger på en hörntomt med massa gräs, några äppelträd och veranda på fram -och baksida. Vi har sagt att vi är intresserade av att köpa huset!! Så nu ska han kolla upp när han kan flytta ut! Sen ska det energideklareras o besiktigas så innan det kan vi inte skriva några papper på banken men ser allt ok ut där så slår vi till på priset han begär. Vi slipper blanda in mäklare och budgivning så det är kanon! Sen är det typ fem min gångavst till stan och kanske en åtta min där sambon kommer jobba! Hur bra som helst! Lugna gator omkring! Nä vi blev väldigt glada

Och det luktade inte gammal gubbe där som tur va han va ju ändå 70 bast men han hade rent o fint hemma och väldigt underhållet hus!

• frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-06-22 20:51:43 följande:
    Kolla Facebook precis och jag vet inte riktigt nickname här på familjeliv, men hon är med i våran tråd. Läste hon va inlagd och de ser mycke mycke dåligt ut....Måste verkligen se vem det e.....
    Va?? Vem???
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-06-22 21:06:44 följande:
    Japp PennyJenny har blivit inlagd och de ser inte bra ut alls tydligen, meer vet jag inte tyvär....
    Men herregud NEJ Du jag tänkte på henne när du skrev det förut... minns ju att det va problem där sen innan. Åh va ledsen jag blir!!

Tack ja de va tur Vi hoppas mycket på de här huset nu!

Trulsa: hittade ni några roliga affärer idag? Eller har ni var på stan än?
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-06-22 21:08:21 följande:
    Dom förbereder sig för de värsta...

Ger många styrkekramar till dig PennyJenny och resten av familjen, kan inte förstå va det e ni går igenom just nuHjärta
    Hur fick du reda på detta? Har du henne på fb??
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-06-22 21:16:42 följande:
    Japp jag har henne där...
    Ja okej.
  • frukarlssonn
    Bisquit skrev 2010-06-23 12:57:37 följande:
    hjälp.. åt alldeles för mycket på lunchen och avslutade med en glass. Tänkte att maten brukar ju sjunka ner när man äter något kallt.... Men vart ska den sjunka ner nu liksom...

*sitter i stolen och lider*

Skulle ge vad som helst för att kunna gå och lägga mig i min säng nu.
    Haha jag lider med dig! Maten har liksom ingenstans o ta vägen känns de som!
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-06-23 15:37:26 följande:
    Jag uppdaterar er lite vad PennyJenny skriver på Facebook.... detta skrev hon:

Kan inte sova trots sömntablett. Nyss fått ny kur antibiotika intravenöst igen. De frågade igår om jag kastar in handduken eller orkar kämpa. Svarade att det är inte ens ett val, klart jag kämpar in i det sista! Är öppen 2 Cm och buktande hinnblåsa. Dåliga odds alltså... Tack för allt stöd det värmer. Just känns allt mörkt och det är mkt tårar.
    Ååh så fruktansvärt!!!!  Gråter Jag bara håller tummar och tår hårt för henne!!!
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2