Inlägg från: mzetterblad |Visa alla inlägg
  • mzetterblad

BF November,2010 DEL 2

Känns skönt att veta att de flesta igångsättningar har gått så bra
    Det gör mig lite lugnare!

William 070824 & Pyret BF 101101
  • mzetterblad

Nu har jag lämnat pojken hos sin farmor han ska sova där inatt , eftersom vi ska till sjukhuset imorn.
    Sen får vi väl se om de blir igångsättning, men då är han på plats hos farmor iaf.

Ska nog ta och storstäda ikväll, så man har nåt att sysselsätta sig med när man är helt ensam hemma.
    Mannen jobbar ju inatt.

• mzetterblad

Japp de kan jag
    Kommer nog inte skriva ut på loggen om det blir igångsättning, men jag kan skicka ett meddelande till dig

• mzetterblad
    Bebis050810 skrev 2010-10-07 18:42:33 följande:
    Jag tycker nog att du ska passa på att vila och lägga dig tidigt ikväll så du har krafter till imorn vid en ev. igångsättning bara ett tips men sen känner man ju själv vad som är bäst för en. jag vet själv att jag har svårt att vila/sova/bara va, det e jättesvårt men mkt viktigt på slutet.

Jag dricker kamomillte o pepparmyntste varje kväll. Ibland tar jag ingefära/citron eller kanelte, alla är Friggs. hittade även en ny sort som va hyffs god fläder/citron.
    Jag dricker grönateer eftersom de ska vara bra för bla magen :)

----
    Idag har jag hållit på att tömma badrummet på alla litens kläder, tvättade kläder mm för på måndag kommer hantverkare och ska börja riva och renovera det! så nu har jag bara 3 dagar till på mig att ränsa ut allt! handdukar, resterande kläder som hänger på tork, alla hudprodukter, lakan ja mossor som man har där inne ju!! puh! men sen får vi fint o fräscht om en 3-4 veckor.
    Jag har även tvättat upp bebiskläder nu idag men det verkar inte som alla fläckar försvann får se sen när de torkat.... men lite gult är det allt på kragar.

Oktober är en stressig månad för oss med många kalas! och så renovering och bebis på G upp mitt i allt ihop oxå! nu ska jag spela med barnen....
    Ja det blir ju inget skura golv till tak, men dammsugning o röjning av sonens leksaker
    Finns inget värre än att komma hem till ett skitet hem, haha! Speciellt då inte med en liten bebis.
  • mzetterblad
    NoahLeah skrev 2010-10-07 20:19:20 följande:
    Williamsmamma: Har du fått igångsättningstid?
    Nej det har jag inte.
    Men fostervattnet hade minskat så igår, så jag ska på ny kontroll imorn.
    Och antagligen blir de nog de. Men ska inte säga för mkt för det kan lika gärna inte bli det.
    Men eftersom han rört sig dåligt nu i en vecka så är nog risken ganska stor att dom vill sätta igång det
  • mzetterblad
    Helen C skrev 2010-10-07 20:35:09 följande:
    williams mamma- Ja du får gärna skicka ett meddelande till mig på fejjan om du vill.

Gud va jag har samlat på mig vätska. Har så ont i fötterna... Händerna ser man oxå skillnad på inge kul de här längre.---
    Om jag kommer in på internet på telefonen så gör jag det
  • mzetterblad
    Annizsj skrev 2010-10-07 20:42:11 följande:
    Williams mamma- spännande värre! Låter ju som om de kommer sätta igång det imorgon! Massa lycka till från mig!
    Jag hoppas det!
    Känns som om han har det bättre på utsidan nu, där han kan få äta upp sig istället
  • mzetterblad
    Helen C skrev 2010-10-07 20:45:25 följande:
    Du får skicka ett mess till mig ist så kan jag uppdatera här på FL=) Skickar ett meddelande...
    Ja gör det
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2