Bebis050810 skrev 2010-10-07 18:42:33 följande:
Jag tycker nog att du ska passa på att vila och lägga dig tidigt ikväll så du har krafter till imorn vid en ev. igångsättning

bara ett tips men sen känner man ju själv vad som är bäst för en. jag vet själv att jag har svårt att vila/sova/bara va, det e jättesvårt men mkt viktigt på slutet.
Jag dricker kamomillte o pepparmyntste varje kväll. Ibland tar jag ingefära/citron eller kanelte, alla är Friggs. hittade även en ny sort som va hyffs god fläder/citron.
Jag dricker grönateer eftersom de ska vara bra för bla magen :)
----
Idag har jag hållit på att tömma badrummet på alla litens kläder, tvättade kläder mm för på måndag kommer hantverkare och ska börja riva och renovera det!

så nu har jag bara 3 dagar till på mig att ränsa ut allt! handdukar, resterande kläder som hänger på tork, alla hudprodukter, lakan ja mossor som man har där inne ju!! puh! men sen får vi fint o fräscht om en 3-4 veckor.
Jag har även tvättat upp bebiskläder nu idag men det verkar inte som alla fläckar försvann

får se sen när de torkat.... men lite gult är det allt på kragar.
Oktober är en stressig månad för oss med många kalas! och så renovering och bebis på G upp mitt i allt ihop oxå! nu ska jag spela med barnen....
Ja det blir ju inget skura golv till tak, men dammsugning o röjning av sonens leksaker
Finns inget värre än att komma hem till ett skitet hem, haha! Speciellt då inte med en liten bebis.