Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

Kinne79 skrev 2010-07-02 12:04:56 följande:
    Nu ska jag ner på stan och förmodligen få mina ringar avklippta.Gråter Varför skulle jag vänta, pratade ju om det för 2 veckor sedan. Trodde i min dumhet att så länge vågen stog still så var det ingen fara, i förrgår började översta ringen ge röda märken som gör ont. Och när jag försökte ta av dem var det kört. F*n. Hoppas verkligen att det går att sätta ihop dem sen igen.

Hoppas alla får en bra dag.
    Oj då Ja jag tänkte på samma som bebis skrev, men kanske sitter de så illa nu att inte ens det hjälper?

Jag tog av mig ringen igår. Visserligen är det lite fr dag till dag mina fingrar svullnar men är rädd för att det hux flux inte ska funka att få av den!

Har suttit och räknat på hur länge jag kan va hemma med föräldradagar, tycker ibland informationen är så luddig på fk:s hemsida så jag fick ringa dit för o va hundra på att jag fattat allt rätt. Ändå va de ju bara dryga ett år sen jag gjorde exakt samma sak, men ja man glömmer fort!
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-07-02 15:07:57 följande:
    Chanell- Behåll ringen av. Försökte med det mesta innan jag gick till guldsmeden hon log bara och sa att jag inte var den första denna veckan och då bor jag ändå i en liten stad. Så nu räknar jag med att inte fixa dom förren i mars kanske. Skulle kosta ung 500 per ring.

sebbe123- Grattis till ett lyckat rul, triss i pojkar är inte helt fel.

Som det ser ut just nu så kommer jag vara hemma till efter jullovet 2012, alltså lite mer än 2 år.
    Ja jag vågar inte ta på mig ringen igen Jaha ja kan tänka mig det va fler, man svullnar ju sjukt mkt nu när det är så varmt!

Sebbe grattis till pojke igen

Bebis, va skönt o va hemma sålänge! Jag har tagit ut 6 dar med Olivia hela tiden, nu kommer jag ta ut 5 dar, så jag kommer börja jobba igen feb -12. Det blir väl alldeles lagom då för då är Olivia 1 år och 8 mån och tvåan blir 1 år och 3 mån. Olivia ska jag skola in på dagis nästa höst va de tänkt så den biten är klar för henne när jag börjar jobba.
  • frukarlssonn

Oj, menar såklart att Olivia blir 2 år och 8 månader

• frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-07-02 15:32:33 följande:
    Chanell- Du har alltså tänkt att låta båda börja dagis samtidigt?
    Nej Olivia ska börja nästa höst och tvåan innan jag ska börja jobba.
  • frukarlssonn

Jösses detta temperament va kom den ifrån? Olivia har vart så lugn fram till hon fyllde ett! Hon ska pilla på ALLT förutom sina leksaker och blir så arg om hon inte får!! Brås på sin mamma kanske

Idag har jag börjat packa ner grejer så smått! Måste iväg och köpa fler flyttlådor med. Lär ju bli en del nu när man har alla Olivias saker med!

• frukarlssonn

Kicki: jag lider med av värmen! Klarar inte av att vara ute i solen! Därför går vi ut på förmiddagarna för jag dör annars! Jag är inte så varm av mig annars heller utan gillar att ligga och sola mig.

• frukarlssonn

Hedi: skönt att allt ser bra ut och att du fått åka hem

• frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-07-02 19:04:28 följande:

Chanelll- Jag har med börjat packa... Har rensat i förrådet vi har uppe i lägenheten sen har vi ju i källaren oxå, men e inte så mkt där.... Nu har jag rensat min garderob, blev 6 påsar att slänga och lagt undan kläder jag ändå inte kan ha nu.... Nu har man typ i garderoben, linnen kjolar, tights

Man samlar verkligen på sig en hel del skit...

Albin har så ont av sina vattkoppor, mest dom sitter i nedre delen av regionen, lider så med han och i denna värme....

Ja hur gick det? Fick ni lägenheten? Ni va väl o kollade på en femma?

Vi rensade oxå kläder och tillsammans blev det tre svarta säckar Ja som sagt, man samlar på sig sååå mycket! Men mkt för att jag har massa toppar i strl S och XS som jag inte kan ha och fick köpa massa nytt efter förlossningen.

Stackars Albin Hoppas det blir bättre snart!
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-07-02 19:26:51 följande:
    Nä vi fick inte den vi fick en annan (4:a) men vi är väldigt glada över de och de va i de området vi främst ville bo i oxå....
    Jag hade oxå mycke S och XS, men man gråter när man slänger ner de=)
    Åh grattis till lägenheten då

Ja fy sjutton, deppigt värre Hoppas ju bara på att ett mirakel ska ske att man får den där superförbränningen av nästa amning att man liksom ska gå ner alla kilona! Men det är väl inte att tänka på Men hoppet är ju det sista som överger en
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-07-02 19:36:38 följande:

Går inte ni heller ner när ni ammar? Inte jag heller Det står still hur lite jag än äter och hur mycket jag än promenerar..... Surt.
    Har aldrig varit en XS men S och M hade jag.. Numera har jag alltid L och på brallor vill jag inte ens snacka om *suck* Det är inte kul inte.... Får försöka hitta någe bra sätt att gå ner i vikt sen när man slutat amma.
    Men inte är det kul å gå omkring och känna sig fet på stranden inte... Och man lär väl knappast bli snygg å slank inför nästa sommar heller....

Samma size här. Har fått bilringar på ryggen, inte kul alls Som tur är syns de inte under tröjan Flört
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2