Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

God förmiddag.
    Fick besök inatt kl 3 av en liten kille med mardrömmar....han låg nästan på mig och sov resten av natten.

Rosen: Spännande att det kan kanske är på g...börjar ju bli dags för första bebben i tråden nu.

Jag är i vecka 33+2 idag så ett tag kvar men om jag har tur så kommer hon 2 veckor tidigare som Noah..börjar bli segt att vara gravid nu. :.-)

Såg att ni pratatde om stjärntecken..jag är Vädur, sambon Våg, Noah Fisk o lillasyster ser ut att bli en Skorpion, spännande blandning.

• NoahLeah

Usch, känner mig så där orkeslös idag...är väl järnet som spökar o svårt att få upp det då magen pajar av alla järnmediciner jag testat. Får nog välja mellan opest el kolera...bättre järnvärde men förstörd mage.

• NoahLeah
    kicki08 skrev 2010-10-05 09:12:20 följande:
    Nä jag vet.... jag mår skitilla av niferex men det är typ det enda som hjälper att få upp mitt järnvärde. Jag äter hemofer nu och försöker hålla ut bara. Hjälper inte så värst....
    Här körs det med Blutsaft men det lär väl inte höja nämnvärt heller....men det suger med järntabletter, särskilt när man även lyckats få härliag hemorrojder också....
  • NoahLeah
    MammaDeborah skrev 2010-10-05 09:26:10 följande:
    Jag har haft katastrofalt låga järnvärden de andra fyra gångerna och inget har hjälpt då. Så döm av min förvåning när jag har superhöga värden denna gång! Jag vet inte om det är därför, men jag äter väldigt regelbundet och ung samma sak varje morgon. Ett glas apelsinjuice, två mackor, en kopp kaffe, en kapsel niferex och en vitamintablett. Jag låg på 135 för några veckor sen och har legat lika högt hela tiden. Känns helskumt men oj så mycket friskare jag är. Trött är man ändå, men på ett annat sätt. Magen är det ju däremot sisådär med och hemorrojder har jag också
    vad skönt att kunna äta en sådan rejäl frukost, jag får knappt i mig ngt alls, får ont i magen på en gång.
  • NoahLeah

Nej nu blir det sängen ett tag innan det är dags att jobba...känner mig svimfärdig.
    Kram på er!

• NoahLeah

Ni har alla fina magar o slappna av lite med vikten, man ska gå upp lite när man är gravid, det är bättre att bekymra sig för det sen.

Glömde boprt Frogster, blir lätt lite snurrigt minne av sömnbristen. *s*
    Nu har jag vilat en stund o fått i mig lite flingor så strax dags att åka o köra kvällens arbetspass.
    Kram på er

• NoahLeah

Belavon: vad skönt att han kommer hem.

jag går och längtar efter att det ska dra igång...ser fram emot att få föda vaginalt denna gång, många tycker jag är dum i huvudet. *s*

• NoahLeah
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-10-06 14:34:06 följande:
    På fredag är jag i v. 36+3

Det är nog lite blandade känslor, vill ju gärna ha min bebis och känner mig redo för hans ankomst. Men jag hade helst sett att det startade spontant och inte via igångsättning, då jag verkligen inte vill ha det värk stimulerade droppet, men det kommer jag ju inte ifrån nu.
    Spännande att du snart har din bebis hos dig men förstår dina tankar om igångsättning..men det kommer gå jättebra.
  • NoahLeah

En liten fråga...någon mer som har en ömmande, dragande känsla i brösten 8som går ut o armhåla o så.
    Känt så ett par veckor nu i ett av brösten som jag för 1 år sedan hade bröstkörtelinfalmmation i..men nu börjart jag bli nojig attd et är ngt annat som spökar.

• NoahLeah

Jojo: Blir brösten knöliga också? Kan inte komma ihåg att det var så med Noah...kan inte låta bli att tänka  cancer.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2