Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Marinero skrev 2010-10-13 12:24:21 följande:
    Va bra
    Fanns en hel del att välja på där...bästa vore ju att hitta ett ställe där man kan testa de olika märkena.
  • NoahLeah

Nu är MVC-besöket avklarat , blodtrycket var bra o SF-måtte liffer på 35, hjärtljud på 150.
    Dock låg hon inte längre med huvudet neråt utan upp till vänster som en banan så vi får se om hon vänder sig igen till nästa besök den 1/11, vill helst undvika vändingsförsök.

Nu sitter jag på sambons jobb , köpte med mig  lite lunch och ska strax åka till nästa läkarbesök sen hem o slappa lite innan familjen kommer hem.

• NoahLeah
    MammaDeborah skrev 2010-10-13 19:17:08 följande:
    Vi bor i Linköping. Det är väl framför allt om det skulle bli väldigt bråttom som vi behöver kunna lösa något snabbt, men förmodligen blir det som de andra gångerna. Då har det tagit tid i början och gått riktigt fort först på slutet... Det visar väl sig..

Kavatkängor är bra tycker jag, men väldigt dyra. Jag köpte fodrade basketkängor till min ettåring på skopunkten och de funkar toppen just nu. Känns stadiga och bra och är lagom dyra Hans fötter växer som ogräs just nu och han behöver snart nya igen...
    Hade jag bott kvar i stan hade jag med nöje hjälpt er. Hoppas det löser sig. *kram*

Någon mer är som haft bebben neråt men som sen vänt sig igen??
    Tre veckor sen låg hon "rätt".
  • NoahLeah

Puffar lite...ingen som haft en bebbe som legat med huvudet nedåt sent sen vänt sig igen?

• NoahLeah
    Love3 skrev 2010-10-13 21:13:24 följande:
    Så fin bild taniko! 

Lite roligt att se att ingen mage är den andre lik
    Tack.
  • NoahLeah

Godmorgon..inatt sov sambon på nedervåning pga snarkninghar o vi sov alla så mycket bättre. Noah vaknade inte förrens kl 7 o det var längesedan han sov så länge.
    Idag ska vi till sjukhuset för info inför operationen på måndag (om den  nu blir av , han är lite förkyld)  så innna dess blir det lite fix här hemma bara.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2