Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

kicki08 skrev 2010-10-12 11:30:21 följande:
    BM besök idag I V 37  (36+6)

Vikt: + 14 kg sedan inskrivningen (3 kg på 1½ vecka :-/ )
    BT: 140/85
    Socker: 5,1
    SF- mått: 35 cm
    Hjärtljud: 150-160 slag/min

Jag har fått lämna urinprov varje gång pga mitt höga blodtryck men tack å lov inget dåligt ännu. Men hon vill hålla koll på mitt bt så jag ska dit nästa vecka oxå och kolla. Skönt ändå att dom är noggranna
    Jag frågade BM om hon trodde det var en stor bebis. Men hon sa att det kändes som en normalstor bebis SKÖNT Å HÖRA!
    Bra resultat och skönt att de håller bra koll.
  • NoahLeah

Jag ska börja med väskan när det är 3 veckor kvar eftersom Noah kom 12 dar innan BF...säng o vagga bäddas nog i samma veva.

• NoahLeah
    Marinero skrev 2010-10-12 12:35:11 följande:
    Jag har sd som känns ganska ordentligt varje dag nu. Som kraftig mensvärk. Hade aldrig så med Olivia. Så ibland tror man ju att mensen har kommit

Är så glad för jag har hittat en barnvakt som jag vill ha t Olivia när vi åker in. Ja mina föräldrar får väl komma sen men de hinner inte hit innan vi åker med all sannolikhet. Men det är iaf en tjej jag träffat på öf som har en dotter på 10 mån och Olivia är alldels som en klisperlapp på henne haha. Ja mamman då Känns bra att lämna henne till ngn hon känner förtroende för. Jag hoppas inte det ska hända på natten för Olivia har börjat vakna mkt o vet ej hur hon skulle reagera om vi inte va där. Visserligen känner hon henne som erbjudit sig att komma på natten men ja, just på nätter kan ju va annorlunda.
    Vi har löst det på samma sätt här med...en tjej jag lärt känna på FL och även granne. Noah o hennes son kommer bra överens o han känner sig trygg med henne, toppen eftersom mina föräldrar bor 25 mil bort.
  • NoahLeah

vad skönt det låter med 3 timmars sömn, här blev det bara 20 min powernap men hoppas få igen det inatt.
    Nu har sonen o jag mysstund i soffan innan det är dag satt sätta igång med middagen..blir Linsgryta från Linas matkasse idag, ska bli spännande att se vad sonen tycker om det.

Fick förresten veta idag att Noah gått på toa på fks o kissat...hoppas samma intresse kommer hemma snart.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2