BF November,2010 DEL 2
Nu har jag gett upp helamningen för tillfället, måste pyttsa ppå med ersättning efter i alla fall 2 amningar per dygn för att hon sk abli mätt o gå upp i vikt.
Hoppas dock kunna sluta med det sen o bara amma.
Nu har jag gett upp helamningen för tillfället, måste pyttsa ppå med ersättning efter i alla fall 2 amningar per dygn för att hon sk abli mätt o gå upp i vikt.
Hoppas dock kunna sluta med det sen o bara amma.
Hoppas ni får era bebisar snart, håller tummar o tår.
Undrar en sak..igårkväll skrek Leah något så fruktansvärt och var helt otröstlig, misstänker nästan magknip och undrar om de redan kan få kolik eller om det är en reaktion på Babysemp...är väl en del som reagerar på den???
Väldigt vad tyst det var här inne idag.
Här har vi haft en hemsk natt..leah verkar ha fått kolik, sambon är genomförkyld med 39 graders feber o jag verkar åkt på ngn typ av magsjuka. Mått sjukt illa hela natten o även nu men kräks inte.
Nu har illamåendet vänt till rejäl förkylning med migrän, sambon ligger däckad i 40 graders feber, sonen hostar o snorar o Leah rosslar hon med...känns som jag måste klona mig för att hinna med allt.
O livrädd att lillan ska bli värre.
Bevalon: Vilken sötnos.
Hej hopp..lillan har gått upp 150 g sen i måndags så jag är så nöjd. Ska även köra ett tag med Nutramiggen för att se om kvällsskriken/magknipen blir bättre.