Inlägg från: Kinne79 |Visa alla inlägg
  • Kinne79

BF November,2010 DEL 2

Williams Mamma 070824 skrev 2010-10-21 19:31:33 följande:
    Haha ja :P
    Jag fick min drömförlossning denna gången =)
    Bortsett från att moderkakan vägrade lossna så jag fick operera loss den.
    Stort grattis igen!
  • Kinne79

Nu är mannen på väg till tågstationen för att möta upp en som eventuellt ska köpa våran bil. Han har åkt hela vägen från Skåne Förvånad. Seriöst vår bil är bara en vanlig sketen Nissan....

Ska bli spännande att se om han vill ha bilen.

• Kinne79

Visst är det mycket mage, men snart är vi ju av med den. Jag förundras varje gång jag ser en gubbe eller tant med för den delen, med ölmage, hur orkar dom?

• Kinne79
    Jojo 85 skrev 2010-10-23 13:50:42 följande:
    39 dagar kvar för mej om jag minns rätt Men 32 är ok det med, hehe.. Jag är så nyfiken på den Lill* krabaten där inne. Men har ångest över att vi knappt har några namnförslag. Ett på pojksidan som vi är överens om.. Jamie.. Men tänk om det blir en kille som inte alls ser ut som en Jamie!! Känns jobbigt om man ska ha ett namnlöst barn. Nåväl!
    Jamie är gulligt. Är det med engelskt eller spanskt uttal?
  • Kinne79

Han köpte bilen, så nu ska han bara köra 8h hem innan hans bilköp är klart.

• Kinne79
    Helen C skrev 2010-10-23 18:49:36 följande:
    undrar hur de går för Chanelll...???
    Ja, det undrar jag också. Har inte henne på FB, har hon skrivit nåt där?
  • Kinne79
    Jojo 85 skrev 2010-10-23 20:23:12 följande:
    MammaD: åh, gör han? Vad roligt

Trulsa: engelskt uttal.. Som "Jamie Oliver", fast inte döpt efter honom. Det råkade bara vara ett namn som båda faktiskt gillade

Att läcka urin har jag gjort i några veckor.. Inte så värst trevligt. Börjar bli bättre nu dock "peppar peppar"

Williams: skönt att du kommer kunna få ha Linus inne hos dej nån gång då o då om natten

Vi upptäckte precis att en bekant är med i "så mycket bättre" på tv 4.. Han kompade Di Leva kul när det dyker upp bekanta ansikten så där, hehe.
    Ok, engelskt uttal är fint . Har en chilensk kompis som heter med spanskt, men det låter ju lite lustigt på en svensk.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2