Inlägg från: Kinne79 |Visa alla inlägg
  • Kinne79

BF November,2010 DEL 2

MammaDeborah skrev 2010-10-18 19:35:46 följande:
    Nu har jag pratat med FL och vi är välkomna in. Förvärkarna börjar mer och mer likna riktiga värkar och nu gör det ont vad jag än gör.. Barnvakten är varslad och beredd att köra så fort vi vill. Tog två panodil för en dryg timme sen men de hjälpte inte alls.
    Åh, vad spännande. Hoppas inte det är falsklarm. Lycka till!
  • Kinne79

Williams mamma- Åh, så spännande. Hur lång tid brukar det ta innan bebisen är ute när man gör en igångsättning?

Taniko- Skönt att allt gick bra.

Jag tror att jag börjat få lite foglossning. Gör lite ont i ljumskarna och i hela framdelen av underlivet. Känns som att jag haft fjortissex. Oskyldig Är det foglossning?

• Kinne79
    Annizsj skrev 2010-10-19 21:38:56 följande:
    Sååå ont i min hand så kan inte skriva mkt! Bm besök även för mig imorgon.. Åntligen dags att kolla hur den ligger. FAktiskt lite orolig. Trott man är på detta nu! Blä aldrig mer !
    När jag var sjuk så bullade jag upp med kuddar för att inte hosta så mycket och då hade jag inte ont i handen en enda natt/dag. Så nu vågar jag inte ta bort kuddarna och jag har fortfarande inte haft ont igen. Ett litet tips bara.
  • Kinne79

Verkar som att halva tråden ska till bm imorgon. Jag ska också dit.

• Kinne79

Nämen oj har chanell fått bebis, där gick det undan, hon hade väl inga känningar.

{#emotions_dlg.flower} Stort grattis Chanell {#emotions_dlg.flower}

• Kinne79

Om någon vill lägga till mig på FB så heter jag Åsa Dahlberg.

• Kinne79
    NoahLeah skrev 2010-10-20 19:23:22 följande:
    Fanns ett gäng, har du för bild?
    Samma som här.
  • Kinne79
    Jojo 85 skrev 2010-10-20 20:16:49 följande:
    Trulsa o HelenC: har skickat förfrågan till er.. Heter Johanna (två efternamn) har bild på
    Mej o Josefine.. Jeanaklänning på mej..
    Jag har inte fått någon förfrågan.
  • Kinne79
    MammaDeborah skrev 2010-10-20 20:36:51 följande:
    Gaaah, jag är så uttråkad!!! Ena dagen sover jag nästan hela dagen och då har jag förvärkar from hell i några timmar på kvällen, nästa dag (idag) springer jag runt på stan, går på vattengympa och sitter utan tillstymme till förvärkar. Finns det nåt vettigt i det??

Mamma kom med beställning på två bebisset till två små nyfödda pojkar (inte tvillingar) så nu sitter jag och syr det.. Behöver nåt annat att fokusera på...

Förresten, glömde kolla frottésockor på lindex, men varken hm eller kappahl hade här i stan.

På tal om nåt annat, finns det nån manual för hur man bemöter nästan-tonåringar?? Jag tycker verkligen att det är jättesvårt med bonusdottern ibland. Min äldsta är 7 år och sen ett halvår tillbaka har jag kastats in i rollen som bonusmamma till en 12-åring. Vad svårt det är!!! Jag känner inte alls igen hur jag var i samma ålder. Jag har fått bekräftat av mamma att jag var en väldigt lugn och beskedlig tonåring vilket förmodligen inte hör till vanligheterna så jag vet inte alls vad man tänker och känner när man är mer traditionell...
    Jag har fyra 12åriga tjejer i klassen. Som tur är, är de alla lugna och inte kommit in i tonårstrotsen än, så jag har tyvärr inga tips.
  • Kinne79

Nejmen en bebis till!  {#emotions_dlg.flower} Grattis Williams mamma. {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2