Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Chanell: Jag hade faktiskt mycket mer känningar med Theo än med denna lilla. Nästan så man blir lite besviken ändå.. fast det är såklart skönt å slippa ha en massa förvärkar. Men det är ju ändå lite spännande när man har det och känner att något är på gång

• kicki08

taniko: Jätteskönt att det löst sig För oss är det bara å hoppas på att mamma och pappa hinner fram i tid... Dom bor 2½ timma bort. Annars blire marigt..... :-/

Chanell: Ja har oxå hört det.... Vet inte. Alla mina tre verkar vara olika.

• kicki08

Åhh va skönt det skulle vara å kunna promenera... Det funkar inte alls längre. Får så jävulsk foglossning så jag blir liggande flera timmar sen :-/

• kicki08

Låter som att dom flesta är väldigt trötta nu. Kommer väl såhär i slutet antar jag

• kicki08

Hedi: Tror det kan visa sig på olika sätt. Jag har ont runt hela jäkla bäckenet och neråt ljumskarna. Blygbenet känns det oxå i.

• kicki08

Fy fasen Ryggslutet är det värsta ju..   Har ont i ryggen men inte sådär olidligt. Och det räcker ändå och blir över.

• kicki08

sitter och dricker min första kopp hallonbladste just nu Får se vad det gör för något.

• kicki08

jag tror jag nöjer mig med en kopp idag. vill inte springa och kissa hela natten heller

Puh va trött jag är på kvällarna... Vill bara gå och lägga mig nu igentligen. *gääääsp*
    Barnen sover och sambon jobbar. Och här sitter jag själv och änner mig uttråkad bara faktist :-/

• kicki08

MammaD: Åhh va dryyyg! Hatar när kroppen luras med en sådär. Hoppas det inte är länge kvar för dig nu.
    Själv känner jag just nu att jag inte alls har tid å föda barn. Det händer massor i vårt projekt på jobbet och jag har miljoner grejjer och göra. Det bästa av allt är att det är så kul!
    Så nä, nu har jag inte tid bebis!

Vaknade inatt av extremt illamående igen. Fattar INTE varför. Så jäkla less på det är jag oxå. Det är sådär extremt så man vet inte hur man ska ligga för att det ska gå över. Man vet inte hur fort man kan ta sig till toan för det åker upp och ner i halsen nästan känns det som Plus att sonen bestämde sig för att vara vaken mellan 3-4.30 inatt. Sen ringde klockan 6 imorse. TRÖÖÖTT!!!

• kicki08
    NoahLeah skrev 2010-10-13 10:38:42 följande:
    Hjälp vad ni skriver, skummat igenom det mesta men kommer inte ihåg allt jag skulle kommentera.
    Ang karpaltunnelsyndromet så kan jag glädja med att det brukar försvinna helt efter förlossningen och på mig hjälpte enbart handskenor. Tyvärr är jag en va de som haft värk även efteråt men nu lutar det åt att det är ngt reumatiskt som satts igång, haft sån värk sen en bit in i första graviditeten, vissa dagar kan jag inte ens klä på mig.

Vaknade imorse med sprängande huvudvärk, täppt näsa och värkande hals, har ingen lust att bli sjuk nu då vi äntligen ska få träffa sambons första syskonbarn.
    Fy faen Reumatiskt som i kroniskt utöver gravidproblemen?
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2