Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Bebis050810 skrev 2010-10-08 19:29:07 följande:
    Mina tjejer heter Evelina o Alicia.
    Blir det en pojke blir det nog Isac/Isaac. fast jag vill helst Ossian men det e sambon helt emot, får bli andra namn.
    Blir det en flicka lutar det lite åt Linnea, det är bara det namnet som sambon går med på av alla de 20-talet namn jag föreslagit. men jag vill helst Ottilia men det vill inte gubben här hemma....
    Vad tycks? :)
    Jättefina namn Linnéa tycker jag är superfint. Det hette min farmor i andranamn evelina och Alicia är ju oxå superfina namn tycke rjag
  • kicki08
    Love3 skrev 2010-10-08 18:25:38 följande:
    Fick du med någon färgkarta med stickorna?

Då kan du isf försöka gämföra hur det skall se ut och inte....

Sånna har vi på jobbet, kan ju finnas olika.. hehe
    Nja... inte färgkarta direkt. Det är typ en bild på baksidan av paketet bara på hur det ser ut när det är positivt eller negativt. Men ja.... jag ska till BM på tisdag så jag kan be henne kolla då kanske. Känns onödigt att ringa förlossningen för en sådan grej.
  • kicki08

Tessiej: Skönt att allt såg  bra ut. Oj vilken liten mage du måste ha Jag hade SF mått 34 i V V 35+2 Lite skillnad

Gällande namn så har vi mest tjejnamn: Agnes, Isabelle och Minnah
    Killnamn har vi nog bara Didrik och Lauwrence. Men Lauwrence är inte sambon sådär jättesugen på. Ja vi får se vad det blir

• kicki08

Popcornplaya: Låter som en helmysig dag! ha så jättemysigt

chanell: Hoppas verkligen att du kan få någon hjälp för din rygg. varje dag känns som en evighet när man har sådär ont kram

• kicki08

mmm glass! :-P Vi ska äta glass om en stund. Men just nu är jag fortfarande dyngmätt efter middagen. Kotletter med pommes och Three pepper sås. MUMS!
    sambon håller på att lägga Theo och stora grabben sitter och spelar wii med en kompis och käkar godis

Om nån timma blir det vuxentime tror jag. Glass med hjortronsås, kaffe och så en film å mys i soffan

• kicki08

Låter som att alla har det lite jobbigt just nu. Men det är inte konstigt alls, det är väldigt nära förlossning nu och det är dessa veckor som är dom jobbigaste. massor av kramar till er alla!

Jag tog min minsting på 16 månader och min stora grabb på 7 år och en kompis till honom med mig til lleklandet idag. DET skulle jag inte ha gjort.... Foglossning from hell efter allt springande, jagande, krälande och bärande. *puh* När jag kom hem satte förvärkarna igång utan dess like oxå. ONT ONT ONT.
    Man lär så länge man lever eller hur dom brukar säga
    Tur jag har en bra sambo. Han släppte det han höll på med och tog över så jag kunde lägga mig på soffan medan han lagade mat åt alla Skönt!

Har fortfarande jätteont, speciellt fogarna. Men det får bli alvedon och en varm dusch senare när barnen lagt sig så ordnar det sig nog

• kicki08
    Annizsj skrev 2010-10-10 20:22:57 följande:
    Någon som vet vad domningar i händerna kan bero på? Känns som de sommar. På nätterna är händerna som klumpar!!
    Karpaltunnelsyndrom? Det kan man visst få när man är gravid. Är inte säker på vad det innebär men har hört att de ska vara domningar i händerna
  • kicki08

Godmorgon

Hyra babyskydd låter ju jättebra! Vi har visserligen en gammal sedan tidigare... Men kan man hyra en nyare skulle ju det vara bättre. Vart kan man hyra sådana?

Här har det inte heller blitt mycket sömn inatt. Sambon har sovit oroligt och så har även Theo vaknat flera ggr inatt. Jag har varit uppe och kissat 1 gång i timman tror jag :-/ Samt att stora gossen vaknade och hade växtvärk. *suck* Sen vare godmorgon kl 5.30 för lillgossen. Ingen vidare natt... trött trött och trött!
    Sitter på jobbet nu och försöker hälla i mig kaffe för å orka dagen.

• kicki08

Höm... har märkt att ni alla skriver att ni ska ha med er blodtypspapprena. Jag har inga sådana papper... dom har min BM hand om och jag tror dom skickar upp alla nödvändiga papper från MVC till förlossningen.

• kicki08

Chanell och Popcorn: Fy fasen... Jag vet ju hur jävulskt ont det gör när man får ont i fogarna. Lider med er

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2