armani: tack. skönt att det gått bra där hemma med Alicia

. här hemma gick det inget vidare ett tag och det är fortfarande en del trots och sonen kastar leksaker på en, men man börjar hitta rutinerna som gör att han verkar bli mer som vanligt igen...
måste kännas bra att han gått upp i vikt

. hoppas bara inte han behöver sån där skena!!
jag har tvättbara amningsinlägg från "Anita Maternity" i bomull och de var helt underbara (den korta tid jag fick använt de

).
hipphipphurra: jättesöt liten Isak du har
elina: bra att vichyn hjälper. när min son fick det o vi fick bort det första gången så kom det aldrig tillbaks. vår lilla skrutta har också det så vi ska väl ta lite på henne..
annamamma: var det du som hade kollat dina sköldkörtelvärden tidigare?? för något låter ju i obalans i din kropp om du får kämpa så mycket med vikten

. kanske borde gå till läkare för att kolla upp lite olika saker?? fast ja måste ju säga att jag inte kan gå på GI själv, bara ökar i vikt, men om du gått på det innan borde det ju funka. kram!!
jag känner mig lite bättre nu iaf, fick börja med mina betablockerare igen som jag hade undanstoppade långt in i medicinskåpet. jag låg till slut o grät hysteriskt på golvet pga panikångest o det pallade jag inte med. nu är det bara någon av all medicin jag tar som jag blir så himla trött av, får väl se vilken när jag slutar med de
ang vikt så har jag fått bort alla kilon o lite till

. fast jag gick ju bara upp 6kg..