Aprilmammor 2010
RosaNapp: jag tipsade förut om Anita Maternity som jag tyckte var riktigt sköna och såren kändes inte alls när jag använde de
.
Helene: du är säker på att han inte har nån diagnos?? för såna där saker är så typiska för min make, han ser lixom ingenting som behövs göras utan jag behöver strukturera upp allt som handlar från att handla ma till att städa. han skulle nog aldrig dammsuga eller liknande om jag inte påpekat att det behövs, sen är det så att han är så trögstartad pga sin diagnos så jag får påpeka saker i ca en vecka för att de ska bli gjorda. han får väl gjort tvätten, men det kan vä ta 2 dagar istället för en halv dag eftersom han gör saker imellan som gör att han "fastnar". jag förstår dig att du inte kan vila, Linn tar också bara powernaps om vi inte är utomhus så det blir ingen vila på dagen. så jobbigt om du håller på att bli förkyld oxå!! jo det känns så jobbigt som det kan bli just nu pga mina sköldkörtelhormon, men det är bara att bita ihop tills man blir bättre...
madde: fin bild
armani: men fyy vilket jädrans elände ni råkat ut för, läskigt med Noel att han blev sån där
. ni får krya på er så mycket. massor av styrkekramar!!
. blir nästa investering här hemma
. gick det bra med dopet??