Aprilmammor 2010
margeaux: välkommen hit
. min Linn sover ca 2,5-4 timmar om gången o är uppe allt från ½t-3 timmar imellan. på nätterna sover hon allt längre pass: inatt sov hon från 21-03, 03.30-7.
Linnie: Linn har börjat le ordentligt mot oss alla 3 i familjen, men min make går ju hemma hela tiden så han tar ju minst lika mycket hand om henne som jag då. fast hon gör ganska mycket grimaser o ska härmas med uttryck, är skitrolig som underhållning!!
ang skrikande: vi blir ju tvugna att ta bussen överallt för att storhandla o gå på andra affären så det blir många skrikande stunder på affärerna
. idag var vi iväg några timmar för jag skulle ta prover o sån't på vc samt vi var bara tvugna att handla en massa mat. hon skrek sig igenom hela turen på vc, när vi åt, 2 matbutiker samt biblioteket som vi var tvugna att gå in på för att låna toletten för att byta blöja. hemma i två sekunder, sen slocknade hon direkt. puh säger jag bara, man känner sig inte lite stressad!! tur att det är så många som kom fram o tyckte hon var söt ändå
.
har varit inne o läst det mesta, men inte orkat så mycket mer förrän nu. mina sköldkörtelvärden är väl antagligen på tok för fel så jag har mått riktigt dåligt o gör det väl fortfarande, men jag försöker ta en dag i taget just nu o tar tag i saker när jag orkr det...behöver iaf inte oroa mig för mina kilon, för första gången i mitt liv ligger jag på "normalvikt". fast nu vet jag ju iofs inte om jag rasat pga sköldkörtelvärdena. är iaf nöjd, men var tvungen att beställa nya kläder för inga av mina gamla passade bra längre så nu väntar ett paket från ellos på Ica. bara jeans jag inte törs beställa, har ju alltid haft breda höfter..men jeansen hänger runt rumpan o låren, inte snyggt precis, så man får väl snart åka iväg o handla..
. tror aldrig jag vill vara utan ädelost så länge i hela mitt liv igen!!
. Jag hade gärna velat ha ett sommardop, men orken tryter ju totalt, skulle nog aldrig orka o så flytt på alltihopa, blir lätt mycket då. så det får väl bli i höst i stället, får hoppas sommarvärmen håller sig kvar länge i år
. nåja de får väl hamna i säjlas-lådan som mycket annat hon redan växt ur..