• Redan47

AVA klinik i Riga

ahavamaria skrev 2015-04-11 10:58:51 följande:

Grattis Redan47 till fint VUL! Är så roligt att det äntligen efter allt kämpande att se att det gick till slut.

Lycka till nu o håll dej stilla för röra dej kan du ju göra resten av ditt liv, men försöka tio gånger till, näää.

NÄe, precis, vad jag oxå gjort slutsats! Nu är det andra bullar! 
  • Redan47
    weeme skrev 2015-04-11 20:19:01 följande:

Hoppas kunna delta i gravidtråden snart också...

Har du gjort transfer nu? Hur många embryon blev det? Friskande ni till?
  • Redan47
    weeme skrev 2015-04-12 09:54:30 följande:

Ja, i går valde ett fem till frysen. Nä, jag är mest frisk de andra utslagna..mes

Grattis!!! Då är du gravid nu till motsatsen bevisats om två veckor. Tiden går så fort. Kram
  • Redan47
    villsågärna38 skrev 2015-04-12 12:34:47 följande:

Stort grattis Redan till ett pickande hjärta smile1.gif Underbart! Trägen vinner!! Kram

Tack vännen! Jag sa ju det skulle gå, det var bara en tidsfråga ;)!
  • Redan47
    callimero skrev 2015-04-12 18:00:33 följande:

Grattis till det pickande lilla underverket Redan! Solig

Tack!!! Det är på riktigt nu!
  • Redan47
    skade skrev 2015-04-13 04:45:39 följande:

Grattis Redan, så roligt med ett litet pickande hjärta. Får försöka komma ihåg att gå in i den andra tråden ibland och se hur det går för dig.

Då har blödningen du fick också fått sin förklaring!. Även jag blödde en del förra gången då ett av embryona inte fäste. Denna gång, med bara ett embryo har jag bara haft en enda blödning hittills (peppar peppar).

tack! ja det känns gott nu, några veckor har gott nu känns det på riktigt. Ibland känns det ändå som jag äter piller för att jag ska göra transfer, eller ruvar...fram till minus- Liksom att det fortsätter som nu- känns ändå overkligt. Jag är väl inte så långt efter dig nu? Titta in i den tråden, du är viktig.
  • Redan47

Micro: ett jätte grattis! Äntligen! Pysen trivdes gott må jag säga! Skönt ni har det bra efter en långdragen förlossning. Kram

• Redan47
    weeme skrev 2015-04-19 11:06:30 följande:

Näää... I går var det lite gegg som inte var rosa utan såg "gammalt ut" det kändes inte hoppfullt. Jag vill ju så gärna... Precis som er andra. Fyyy. De sa aldrig när testdag var utan att jag ska mäta HCG den 24, då borde jag väl kunna ta sticka också för HCGprovet får jag inte svar på före måndagen då jag redan ska ta nästa...

Behöver inte va negativt m lite gammalt blod... Kan va fästning, kan va skör slemhinna... Td är dag12-14 typ. Du kan ju börja kissa dag 9 om 5dgr blactocyt och testa varje dag! Håll i hoppet herregud det är bara början! Kram
  • Redan47
    Frk Röd skrev 2015-04-19 11:17:29 följande:

Nu är jag äntligen igång igen! Börjar med hormoner och allt annat idag, mätning av slemhinnan om en vecka och sen blir det förhoppningsvis transfer i början på maj.

Äntligen! Är det förändringar nu denna gång mot tidigare? Knapra på nu så ser vi fram mot ett lyckat VUL! Allt ordnar sig.
  • Redan47

Köp medicin på kliniken, utrogestan är utmärkt!

Mic är 400mg progestoron/vag. Så morgon o kväll ska väl räcka då av dem. 4dgr före.

Dropp utrust fråga /maila om det går att köpa. Ingen aning. Lycka till!

Svar på tråden AVA klinik i Riga