• Redan47

AVA klinik i Riga

Weeme vilken dag är du på? Häftigt! Ta ert hcg ...,!!!!

Kcb, vi har gjort kromosomsnalys vid serum Aten, men ej erfarit det du nämner. Fick svar, utförligt papper. Men det är ingen garanti för att sperma är perfekt, det finns dna förändringar som inte finns med. Vill bara ni ska va medvetna om det. Det ger en kvalité fingervisning på det som mäts.

• Redan47
    weeme skrev 2015-04-23 22:25:03 följande:

Redan, tog HCG i dag och ska ta igen på måndag... Kissade nu i kväll för jag ville veta. Är på dag 12 måste det bli. Såklart jättetidigt, men något hr ju funkat yipeeeee!

Spännande! Håller tummar!
  • Redan47

Då tänker jsh på dig imorgon! Själv missade jag mitt flyg hem ikväll.... Ligger på ett hotell och flyger imorgon bitti. Tårar tårar... Ich en underbar man som finns i alla lägen!

• Redan47

Weeme!!!! Grattis! Vad roligt med plus i tråden igen, det inger så mkt hopp. För dig personligt en jätte seger. Trött.... Hihi bara början hjärtat! Välkommen till gravidtråden i svårt att få barn, äntligen gravid Redan47s samlade pärlor! Kram

• Redan47
    Frk Röd skrev 2015-04-30 18:33:26 följande:

Nu börjar det närma sig. På söndag åker jag till Aten för ET på måndag eller tisdag beroende på hur embryona utvecklar sig. "Fick" 12 ägg från min donator igår. Hoppas nu innerligt att många blir befruktade och utvecklas väl så att det blir några embryon som backup i frysen OM jag nu inte skulle bli gravid efter ET den här gången heller.

Eller till syskonförsök menar du väl :) äntligen dags! Ät jordgubbar för mig! Åk till monastraki där säljs de på torget var stans!
  • Redan47
    Frk Röd skrev 2015-05-04 19:06:20 följande:

Tack för tumhållning och lyckönskning weeme och Tyckommig.

Redan, frossar i jordgubbar. 30 grader här i Aten idag.

Ohhhh.... Min favo där! Ta några och njut åt mig ixå! Det är faktiskt guldkanten med Aten resan- frukten o jordgubbarna!
Svar på tråden AVA klinik i Riga