AVA klinik i Riga
Jag är gravid!!!
Efter 9 ivf + 6 återföranden utan + så känns det här helt overkligt!
Jag är gravid!!!
Efter 9 ivf + 6 återföranden utan + så känns det här helt overkligt!
Inte ett knyst! Väl inne på förlossning handlar det bara om din o barnets säkerhet.
Wonder....nej Han är inte helt påläst....för har du äggblåsor o äl så har du din egen hormoncykel igång. Och då är dag 25 insättning i senaste laget. Äl dag14+ 5dagar är då fertilitetsfönstret.
Testade negativt denna gång:( officiell testdag på onsdag. Vill såklart göra nytt försök så snart som möjligt.
Wonders: jag hänger gärna med i juni:))
Liten fråga vilken dag i cykeln görs transfern på när man inte går på procren? Känner mig ringrostig i denna världen????
Wonder och micro: lyck till och hälsa Riga !
Jaha det blev inget mer underverk för oss..???? Men tänker som så att hellre glädjas över henne och ge det hon behöver och strunta i fler försök som är rätt så stressiga och man blir knäpp.. Som sambon sa vi har iaf försökt och ja efter 11försök och ett underbart barn får vi nog påstå att vi inte gav upp så lätt.. Håller tummarna att det går vägen för dig imorgon Micro. Stor bamse kram
Uteogest 200mg och fragmin5000ie finns. Inbox
Hejsan på er alla! Vill bara lyckönska er alla startgropar, försök, ET och hcg!
Jag tittar in här ich kollar läget ibland! Kram
Helt otroligt GRAVID 1-2 veckor! Idag blev det glädjetårar. Nu är jag och väntar på att ta blodprov.
Lycka till i dag.
Peewee så ledsamt... förstår om det känns hopplöst.
Det kommer gå, du ser ju att embryot fäste!!
Hur går det för er alla? Bra hoppas jag. Själv ruvare, dag 5, mycket påfrestande. Sover dåligt och är okoncentrerad på jobbet, gnällig mot sambon men är ju värt det i slutändan.
Minus idag på rd 8:( Bara att bryta ihop o komma igen.
Okej tack hörrni då vet jag. Hur länge väntade ni med fet från blödning efter minus? :/
Aten ordinerat stege östrogen tabletter fr 4mg-12mg/dygn. En del svarar bättre med plåster eller oxå. 50-100mg plåster var tredje dag.
Vagifem.... Näe, det räcker långt ifrån till
E-vitamin dosen.... ja som extra utanpå 400mg
Omega 3 oxå.
Missne avbryt om det blir insättning efter dag 20, max24.
Dina östrogen receptorer kanske inte är mottagliga för externa östrogenet. Hur har din medicinering sett ut?
Grattis missne! Progestoron har 11h tid så det blev säkert bra med din påfyllning!
Jag har utrogest om du behöver!
Gjorde oxå så, vi reste dit en vecka och gjorde allt. Tester och vul gjordes i Sverige före och efter.
Därefter vid frusna försök åka själv över 1-2dgr. Flyg el båt.
Serum - behandlingsprogram individuellt , men min plan har då varit start 4mg till slutet cykeln 8mg. Återföring dag senast 19-22.