• Redan47

AVA klinik i Riga

Krvik skrev 2015-02-03 15:34:26 följande:

Vi funderar på att göra ett syskonförsök I host. Kontaktade IVF Riga I förra veckan för att förvarna om att vi vill göra FET framöver. Känns fint!

Vilket fantastiskt beslut! Grattis, kör hårt! 
  • Redan47

Betula; jag reagerar väldigt stark mot hur du blivit bemött av en gynekolog, som på något sätt dess arbete många ggr handlar om att stötta barnlösa... Jävligt oempatiskt och oprofessionellt.

Vad gäller svar på din fråga om råd.... 1) följ ditt hjärta! Jag tror när du rest o sitter i nytt boende kommer barnlängtan finnas kvar...

2) om ditt val blir barn- gör en hystereoskopi ivf Riga tex. Billigare än Aten. Bättre tror jag tyvärr inte, då det är spec gyn kirurg som utför ingrepp hos serum. göra en noggrannare utredning av din kropp. Fråga om hur de ser på fortsatt behandling. Ställ din fråga även till serum Aten eller life clinic. Ta dig tiden att stanna upp och sök info.

Om "problemet" ligger hos dig, kommer ett knull på stan knappast ge utdelning heller... Billigt men ineffektivt. Förmodligen kommer du känna dig billig ixå. Det behöver du inte göra på klinik. Värdig! Värdefull och respekterad.

Jag är ixå manisk att få fler barn... Varför... För jag bestämt följa min dröm ich inte ångra det jag inte gjort! 8 ÄD försök. Tycks bli minus denna gång ixå. Kommer jag göra ett försök till.... Troligen.

Fortsätt ventilera i denna typen av gemenskap för att komma ur isolering ich känsla att du är manisk ich andra negativa skällsord du kan höra andra tycka om dig... Det är det sista du behöver tro mig, när du känner dig låg och ensam. Kram!

• Redan47
    callimero skrev 2015-02-08 11:39:52 följande:

Så ledsen att det inte gick vägen denna gång Redan. Gissar ni testat hysteroskopi, PICSI? Ibland kan det löna sig att granska mannens bidrag lite närmare, men har för mig ni gjort PICSI. Kram till dig. Hjärta

Japp! Checked. Två hysto... Ischi pisci pö... Bodde på en ö... Immundämpad. Stamceller transplanterade. DNA fragmenterat. Ureaplasma mm checked. Herpes o klamydia behandlad förebyggande trots neg prov. Spermier godkända tester. MEN- de kan ändå vara DNA defekta. Nu lutar det åt dubbeldonation. För att utesluta det oxå om inte annat. Funkar inte det...

Härligt med lillan! Hur mår du nu? Knä kropp allt? Kram
  • Redan47

Minus är minussida på denna resa- det suger. Vi vet vad det innebär och att det känns. Målet i sikte.

Ang provtagning : werlabs.se

Lycka till ich att ÄD är lösningen Till bebis!

• Redan47

Betula har du Testat ureaplasma mycoplasma hidden clamydia- bara en ide - att utesluta som ger missfall. Att inte ha tillgång till gyn är tyvärr för många av oss en del av vår vardag i denna process. Och mediciner, det fixar sig med kliniken i Riga. Se till när du är där att planera dina medicin behandlingar och köp på dig där. Östrogen progestoronet ich en omgång doxycyclin antibiotika som du tar före transfer mot hidden clamydia mm.

Alt ordnar sig!

• Redan47

Chikita; fining, din form följer spegel eller tvärtom! Fin liten mage, unte ser det ut som du ska kläcka när som helst! Kram

• Redan47
    Azalea skrev 2015-02-27 07:30:03 följande:

En fråga, ny i tråden, är de någon annan som fått stora sömnproblem efter ET i Riga? Svårt att somna före 23-24, vaken mellan 2-4, somnar in, och vaknar igen 5-6. Är på ruvardag 4 med blastocyster, men fyra nätter har varit oroliga med mardrömmar. Är ledig och har inte varit jättetrött ändå, men så tar jag det lugnt.

Kan det vara kortisonet, uterogest eller Fragmin? Fragminsprutan är inte kul.

Sån här sömnbergodalbana har jag inte haft tidigare.

Vore skönt att bolla med någon!

Kortisonet. Det är ett morgonhormon som vanligtvis tas på morgonen- förutom i Riga....

Prova ta på morgonen. Fragmin ger inga sådan biverk. Den rek att tas till kvällen/natten. Lycka till nu!
Svar på tråden AVA klinik i Riga