• Redan47

AVA klinik i Riga

Tack Mammsen . Progest är A o O för att behålla grav!

• Redan47

Baraett; så sorgligt ledsamt du hAr det. Denna väntan och process du gått igenom. Det gläder mig att du har styrka att ge dig in i processen igen.

Tyckommig: häftigt , nästan gått hela vägen i mAgen, super. Låter sim det är dags att ha väskan i beredskap! Tänker på dig, väntar med besked hur ni mår!

Roligt att höra av er som lyckats !

Just nu är det turbulent inom mig...väntar. Googlar på allt om hcg levels...och ja det är prover framöver som säger något om måndagens prov.

Mammsen jag knaprar 8 utrogest per dag fördelat på 3ggr. Det gör 800mg. Efter ET. 4dgr före ET 600mg/dag/3

• Redan47

Krvik : hurrrrrrAaaa!!!!! Jättekram. Kan föreställa mig den lycka och glädje som infinner sig vid synen av ett pickande hjärta efter dessa veckor av nervpärs. Och längtan!

Mrscecilua: tog 15 dgr för mig ....och det spelar ingen roll var det svar jag fick av riga.

• Redan47

11/11 hcg 15 progesterone 176

13/11 hcg 5,3 progesterone 350

Kommemtarer!?

Ej gravid längre skulle jG sägA, men det höga progestoron är det någon som har erfarenhet av det ? Vad händer? Har mailat Riga ...

Ledsen :(

• Redan47

Ullisa det är stora skillnader mellan kvinnor och deras värden. Se mer betabase.info. Du kan lägga in dina värden oxå till statistiken där. I och det är bara riktvärden i tabellen ej statiskt. Du kan ha ett högre värde nästa provtagning. Dubbleringstakten kan vara längre än 48h, tex 72. Med en mätning till går det bättre att räkna ut m säkerhet den takten. Super stort grattis !!! Jag är jätte glad för dig!

Besked Riga , avbryter medicinering. Inväntar mens. Sen väntar våra embryon i Riga.,,, känner mig jätteledsen, ville verkligen och kändes så nu. Börjat känna mer symptom.,,fick ingen komm på mina höga progestoron värden. Någon sv er som hört något om det???

Tar ett clearblue imorgon för min man behöver visshet att de inte förväxlat provsvaren.

• Redan47

Ullisa; om du hade 48h mellan proven, så innebär det att din dubbleringstid är 73,6h. Vilket inte är onormalt! Enligt en hemsida är det "normala" 31-72h. Www. Countdowntopregnancy.com. Vilket inebär att du ligger inom ramen! Tredje test gör kalkylen säkrare. Kram!

• Redan47

Skade , fuling där! Jo jAg stod med slaktar nålen... Men hade Emla behandlat mig först...men blev yrslig av anspänning efteråt. Skönt du hade någon att gå till, jag blev nekad pga utl behandling. Då är du på denna ÄD väg! Grattis!

Ni som fått mf när får jag efter mens göra FET. Ich hur är gången nu när inte donator behövs väntas på?

• Redan47

Tack ni alla! Ni om några förstår. Många av er har oxå väntat på mens...istället för på barn. Kram/ mia

• Redan47

Det var vårt första försök, ja.

The, tack, ja det är så jag tänker nu, få mens OMG tack, omstart ! Visst mycket ledsen var jag igår och så får det vara.

• Redan47

Azur, välkommen till tråden och lycka till på er resa!

Mrs Cecilia ; äntligen! Du har en ängels tålamod och mod !

Tack ahm för info . JSg har inte kommit fram till annat mer än att jag finner ingen info kring medelvärden på progestoron vid medicinering. Bara talen under graviditet , i jmf m dessa är våra värden mkt höga...jag tror jag har låga i "normalfallet" jag är fruktNdvärd trött- svårt stt vara vaken, ofta huvudvärk , känner du igen det?

Hur blir det nu? Efter mens kommer jag få börja med östrogen och bygga slemhinna igen?

Svar på tråden AVA klinik i Riga