Callimero, förstår din frustration. Testade mig igen , igår kväll , dag 12, visade gravid. Fortfarande . Kändes bättre det plusset än de två andra! Litar mer på det nu. Mer vilsamt. Känner inte heller något spec . Grav symptom. Tänker det kan lika gärna vara medicin som ger; trötthet, andfådd, svullen, humörsvängningar . Att behöva resa iväg som du ända till Kina kan jag förstå känns känsligt i denna fas. Jag tycker det är jobbigt att åka hemifrån ...så du ända bort till ,Kina . Jag tänkte "vad hon är modig ". Mod är positivt för mig. Ha en fortsatt lugn grav och framgångsrik jobbresa! Kram
När jag sitter med min tel m vår tråd, kommer jag inte ihåg era alias.... ni Finns I min tanke jag läser och tar intryck sv allas intryck. Dina, då är du på din valda väg ! Jag minns jSg tyckte perioden före medicin var den längsta...och nu förstås fram till hcg test. Känns tiden gå långsamt.
Ni/ du nya på tråden, välkomna!
Ahm66 tack för ditt deltagande!
Tyckommig, undrar hur du mår med flickorna i magen?
Någon mer som känner sig jetlagged ? Jag har knappt gått från tomten!!! Vet inte vilken gräns som min sovklocka är inställd mot....Vaknar runt 4-5 varje morgon svårt stt sova. Har börjat göra min yoga då, trots att jag inte tycker om att göra det så tidigt, skönt efteråt ;) , sen frukost , i bästa fall somna om senare. Om detta är tecken, då kan jag leva mysigt med det! <3