• Redan47

AVA klinik i Riga

Välkomna ni nya i tråden, till en trevlig och varm gemenskap!

Plus plus plussa! Till er som väntar... Och väntar..,.

Idag lämnat vårt bidrag till bullsmeten;)

Imorgon väntar vi besked på potentiella bullar....

Nu har vi inhandlat lite sött bubbel, snart ett bad och mys!

• Redan47

Dina, ska du göra ÄD eller ta egna ägg med spermadonator? Modigt att göra denna resa som singel. Jag tycker personligen skönt att läsa och skriva några rader runt processen, tillsammans mindre ensamt. Tänker att du är välkommen med dina inlägg när helst du behöver. Vi är några som följs åt...

• Redan47

Hej hipp !

Result from Riga ; 12 plock, dag 2,idag 8.

Äter 1x3 2mg estrofem

Från 25/10 600mg utrigest. 2x3.

Jag tror jag har haft lägre doser progestoron under året vilket jag meddelat för att tänka oå vid nedtrappning.... Behöver kanske en dos regelbundet.Får prata m dr F på mån. Om det.

Jag blir så glad att höra era positiv besked. Ingen nämnd ingen glömd! Svårt oå Iphone hålla reda på namn i skrivande stund.

Li , tror nog det är helt ok att medicinera du är ju gravid.... Vi vill inte kroppen ska stöta bort ägget!

• Redan47

Dina; jag åkte snabbt ner och blev "låg" av nedregleringen väldig huvudvärk min man tyckte jG blev aggressiv... Ja, jag mådde inge psykiskt bra av de låga hormonnivåerns, blev mycket bättre av östrogen tillskottet. Nu hoppas jag faktiskt att jG ska reagera positivt på progestoronet....fast det blir ju en hästdos mot vad kanske min kropp behöver normalt! Tiden har gått så fort och nu märker jag ingenting. Tips ; köp Emla tills du ska spruta zoladex om det blir den.

• Redan47

Callimero , kan det vara så att du "normalt " har ett bra värde på östrogen så att av den anledningen du inte behöver knapra så mycket nu...för det är viktig att progestoron blir överskotts hormon till en början innan moderkakan producerar rätt mängd på egen hand, eller?

Vilket argument har du fått av dr Riga?

Våra embryo är 8 idag oxå!

Hittills känner jag inget av utrogest, men jag är ju övertygad om att mina nivåer är för låga normalt sett i min kropp.

• Redan47

Krvik, herregud ... Tvillingar ? Vilken testdag? Gravid så det stänker!!!

Call, jag ET på måndag. Ruva på nu!

• Redan47

Ni gav ett gott skratt! Det behövs i denna värld och situation. Vi är ju helt hipade....men, det är ju inte helt lätt...denna sexualkunskfp är överkursen vi inte fick i klass 8;))

Svar på tråden AVA klinik i Riga