• zaq1234

AVA klinik i Riga

Rosen
    Jag fick 75 mg 1 tablett om dagen sa Dr Eva. Började ta det samma dag som jag började med 2mg x3 per dag progynon

• zaq1234

Stort Grattis Azuera!! Hur var det, du satte in två väl? Spännande att följa fortsättningen.

Själv sitter jag o väntar på att ta blodprov, hade minus i morse igen så det är ju bara att få det bekräftat nu.

Hur snabbt kan man komma igång igen? Ska det gå en mens emellan? Det känns så trist då det var topp kvalitet mina prover såg bra ut, slemhinna vet jag inte... Tyckte hon sa 17 kan det stämma? Hon sa att oj minska med progynon till 2x2... Ja man vill ju gärna veta orsaken att det inte funkade.....

• zaq1234

Jag tog ju blodprov i måndags o har fortfarande inte fått svar. vet ju med 99 procent att det är negativt, men hoppet finns ju fortfarande kvar som ni alla vet.

men Man ska ju ta blodprov med 2 dagar emellan, vill ju inte ta nr 2 om det inte behövs. Inte kan det spela roll om det skulle bli 3 eller 4 dagar om det mot all förmodan skulle vara hcg på över 5.

Fy vilka jobbiga dagar detta har varit, kollar mejl var 5 min konstant... Vill ha provsvar..Man är otålig,vresig, ledsen men samtidigt tänker man tänk om man kunde tillhöra den lilla procent som måste vänta 14 dagar innan plus..

• zaq1234

Azurea det är nog bra att du talar om att det är ÄD när du gör VUL. Fodina vill ju ha svar på 3 saker för att säga hur du ska börja trappa ner. Är borta nu så jag kommer inte ihåg exakt vad det var.

• zaq1234

Fick äntligen provsvar nu och som väntat. Hcg under 2.

Känns så klart tungt.. Får se hur snabbt man kan komma igång igen och om nya prover etc ska tas...

• zaq1234

Redan
    Tack för omtanken! Min bakgrund är att jag har en dotter som nu är 6 år, har sedan dess försökt med ett syskon...så fort det bara gick att komma igång..försökte först själva i 2 år..med ägglossningstest etc..sedan började med IVF, Det blev 3 st innan de sa att det inte var ngn vits, gång nr 2 blev jag gravid med ett MA..tycker inte att de var tydliga med ÄD som alt..sa det i typ en bisats att man kunde endast åka till Ryssland..det kändes inte så lockande..Efter 2 år igen så blev jag gravid mirakulöst på vanligt sätt..så klart helt överlycklig..men missfall  i vecka 7..när jag då gick till en ny läkare så nämnde han Riga, jag läste på samma kväll o vi bestämde oss..har hållit på i 6 år nu...man är på ngt sätt lite van med att få detta minus..vet att man kommer att vara ledsen ett tag nu..men sedan när man kommer igång igen så är man hoppfull etc.

Riga skrev att de gärna ser att man tar en "rest one period" räknas denna första blödning som en mens period och att man kommer igång nästa eller tror du att de menar att man ska första blöda ut detta o sedan ha en mens o därefter komma igång efter nästa? Har mejlat Riga o frågat men inte fått svar ännu. Ni som går hos Fodina hur brukar det vara?

Jag tycker för övrigt att hittills har Nadja varit väldigt snabb med att svara på mail, även om jag skrivit en fredags kväll så har jag fått svar på lördagen..får se hur det blir nu då jag har fått minus..

• zaq1234

Wonders, vet du varför du behövde ta procren nu inför FET? Vissa behöver ju inte det vid FET.

Svar på tråden AVA klinik i Riga