• zaq1234

AVA klinik i Riga

Air Baltic tar ju bara en "kvart" hem. Man åker 19.10 från Riga o är på Arlanda 19.20

• zaq1234

Jag fick veta efter andra vul. Då skulle sambon åka om 4 dagar och jag om 9, jätte dyra biljetter, men det var inte mycket att välja på.

• zaq1234

Beccalie vilken dag gjorde du FET? Skulle du kolla redan efter 7 dagar? Eller jag kanske missförstod. Du kanske gjorde din FET för en vecka sedan. Visst tog du 2 denna gång? Vad sa Fodina om det? Jag tog ju ett sist, men nästa gång blir det nog 2.. Har ngn ngn statiskt på att om man tar 1 så är chansen xx procent och om man tar 2 så är den xx för att 1fastnar och xx för att 2 fastnar. Har letat lite på nätet men inte hittat.

• zaq1234

På vilken dag brukar man göra FET i cykeln, om man börjar med östrogen ca dag 3?

• zaq1234

Ev hinner jag med FET innan fodinas sem.

Det är på håret, allt beror på när nästa mens kommer, den är inte regelbunden.. Men det jag undrar:.

Vilken dag i cykel gör man ul vid FET?

Så klart är sommarens enda semester i en stuga på landsbygden just v 29 kommer ju inte kunna göra ul då..men vill så gärna göra FET i juli än vänta en månad till

• zaq1234

Chikita

Stort lycka till i morgon!

Kan du skriva igen planen du hade.

Från mens, vilken dag start progynon.

Vilken dag ul

Vilken dag fet.

Det verkar ju skilja mellan olika kliniker, men vi har samma och båda ska göra fet.

• zaq1234

Annaba vet så väl hur det känns.... Ledsen för din skull. Skönt att du har i frysen!

Jag känner mig själv frustrerad att det tar sån tid innan man kommer igång igen. Fodina har bara 2 v semester o det känns typiskt att jag förmodligen skulle kunna ha gjort ett försök då... Men än är det inte säkert....

• zaq1234

Tack Chikita!
    Hur många dagar brukar din menscykel vara?

Stort Lycka till idag och försök slappna av under akupunkturen!

• zaq1234

Har ringt runt hela skåne..inget napp ännu..har nu fått vara med om det flera av er beskrivit hur vissa blir väldigt korta i tonen när man beskriver vad man vill ha hjälp med..
    Har även skickat ett mail till Köpenhamn som jag fick tips om här.

Svar på tråden AVA klinik i Riga