• zaq1234

AVA klinik i Riga

Vet ngn hur det fungerar, kanske dumma frågor, men jag undrar verkligen.

Vid FET så tar man ju endast östrogen för att bygga upp slemhinnan väl?
    Hur funkar det då, man börjar ju med östrogen dag 2, hur blir det sen med ÄL vid ca dag 12? Hoppar man över det eller får man ÄL, det kommer väl ingen mens sen eller? för det är ju vid mens tid man gör FET? Kan ngn förklara?

Sedan undrar jag även om man sätter in två och bara en som tar sig, får man då en blödning med det som inte tar sig, eller är det så litet så det bara inte fäster o åker ut ändå...

• zaq1234

FruHopp  Jag letade efter en plats i skåne för UL, stängt överallt, men fick till slut napp  på emma kliniken i Malmö, på hemsidan såg det mest ut som en UL klinik för redan gravida, men jag ringde dit o de hade tid nu mitt i sommaren o kunde visst mäta slemhinnan.

• zaq1234

Microsoft, ja det låter ju jätte konstigt. Du går väl på nya Riga, de hörde av dig varannan dag o berättade hur många de fått ut samt typ utv går bra, det var först på ET dag jag fick reda på hur många som överlevt. Nadja brukar svara både på lördag o söndag. Lycka till med ET!!

• zaq1234

Grattis till ruvning wonders, håller tummarna för dig.

Mrs Cecilia vad otroligt härligt efter så många år av kämpande att äntligen få två små, stort lycka till

Micro, hur har det gått för dig idag? Hoppas så allt gått bra!

• zaq1234

Har idag gjort Ul slemhinna var 8,1 mm så det blir FET den 25 juli.

Funderar på att sova där natten innan, har ju åkt över dagen förut men tänkte att det är bättre att ta det lugnt innan, det är ju lite stressigt att flyga samma dag.

Har ngn bra tips på hotell ?

• zaq1234

Beccalie, å vad ledsamt att höra, hoppas så att det ändå finns en liten liten chans att det kan klara sig! Förstår att det känns jätte tungt dock. Många styrke kramar till dig

Svar på tråden AVA klinik i Riga