• zaq1234

AVA klinik i Riga

Någon får gärna flytta mig tillbaka upp på listan från ruvare till vänta fasen... Det är verkligen mycket vänta i denna process..

• zaq1234

Frågade dr Eva vad hon rekommenderar vid minus. Hon sa att ett doppler ultraljud bör man göra. där kan man se mycket sa hon. Är det ngn av er som gjort det? Och vad gav det i så fall? Jyste av Eva att svara på direkt på kvällen tycker jsg.

• zaq1234

Redan Hur går det med ruvandet? När tänker du testa dig? Jag rekommenderar verkligen att vänta, för det var inte roliga dagar när man testade så tidigt.

Nej jag har aldrig gjort ngn hysto, jag mailade Riga o frågade om de ville jag skulle göra en doppler o de tyckte de var en bra ide, det verkar så mycket enklare än en hysto så jag tänkte börja med det. Jag önskar att RIga återkommer ganska så snart om vad man bör göra för tester, för om de hittar ngt fel vill man ju åtgärda så snabbt som möjligt.
    Jag kanske är dum men jag förstod inte helt då du förklarade, Riga skrev ju att man skulle "rest" en period tror du ändå att de menar att jag kan köra efter nästa mens som kommer? Jag har som sagt frågat Riga men inte fått svar.
    När brukar föresten mensen komma igång igen efter att slemhinnan blött ut?

Lycka till med ruvning!!!

• zaq1234

Härligt Annaba, vad spännande att följa, hur många tänker du sätta tillbaka?

• zaq1234

Beccalie kul att du är på gång igen. Vad sa Riga till dig efter ditt minus? Var det några nya tester du skulle göra? Hur snabbt efteråt sa de att det var ok att göra FET? Du skrev att du själv valt att vänta lite till, men jag väntar ju på svar från Riga, så det vore intressant vad de sa till dig.

• zaq1234

Slant med fingrarna..

Redan, har inte hört av dig på länge så man blir nästan lite orolig. Hoppas allt är bra med dig och att det blir ett stort fint plus!!!!!

• zaq1234

Lycka till i morgon Beccalie. Hur många har du i frysen o hur många tinar de upp då du sagt du vill ha 2 denna gång?

Efter att du blödigt ur slemhinnan, kom då mensen efter 28 dagar eller när dök den upp?

• zaq1234

Redan, härligt att höra att du har myst med familj och haft fullt upp. Tror det är bra vid ruvning. Jag hade för mkt tid att tänka då jag inte gjorde mycket annat kändes det som. Nu känns det som en evighet tills augusti då jag kan börja igen. Ska göra en doppler om ca 2 v, har du ngn erfarenhet av det? Lycka till nu på onsdag! Jag håller alla tummar!!

Svar på tråden AVA klinik i Riga