AVA klinik i Riga
Du känner antagligen till Werlabs, www.werlabs.se? Vet inte var du bor i och för sig, de finns bara på några ställen
Du känner antagligen till Werlabs, www.werlabs.se? Vet inte var du bor i och för sig, de finns bara på några ställen
Nu närmar det sig, nervöst!!!! Min slemhinna ser bra ut nu hoppas jag det går bra för donatorn. Har köpt ny omega3 som började ta slut hemma, lite olägligt att ta slut nu annars!
KUB test idag, än så länge ser det bra ut. Ultraljud är superjobbiga sen lillkillen dog så det är skönt att det gick vägen. Heja Weeme nu håller vi tummarna för dig!!
Är i Riga och är skitnervös!! Sitter på mobilen o försöker läsa ikapp. Några tips om Riga ska vara här hela veckan..
Tumhållning för dig Redan!
Bor på Alberts bredvid kliniken, hittade billigt erbjudande! Badbomb är bra ide! Vi har hittat shoppingcentra nu och lekparkerna..... Feber i dag så jag ska vila, de andra kollar Muséer. Kram på er!
Ja, vi har barn med. De har varit på järnvägsmuseet medan jag sovit.... Om jag har feber vid ET är det kört då??
Då äter jag alvedon! Tar det lugnt. Trist men sant.
Tyckte det blev kass utdelning från donatorn vår vanliga otur. Hoppas något överlever oc kanske någon till frysen.
Hur går det för dig Redan?
Redan, 6 befruktade sedan har vi inte hört mer.
Nu är dottern febrig. Sååå typiskt. Jag är piggare.
Hoppas på fint vul Redan. Ang procrenblödning minns jag inte...
Tack för alla tipps! Skriver från en skruttig mobil så det blir kite spartanskt.