AVA klinik i Riga
Vi bodde så jag tog kort över taket på IVFriga-kliniken där våra små celler bor, som minne :)
Vi bodde så jag tog kort över taket på IVFriga-kliniken där våra små celler bor, som minne :)
Grattis hoppas på fin slemhinna!
Missne, stort lycka till! Hälsa Riga.
Jag testade ett svagt streck idag... Så spännande!
Redan, tog HCG i dag och ska ta igen på måndag... Kissade nu i kväll för jag ville veta. Är på dag 12 måste det bli. Såklart jättetidigt, men något hr ju funkat yipeeeee!
En liten kort rapport från Riga . Igår dag 1 fick vi besked om att 14 ägg var befruktade och idag var 12 embryon fortfarande fina. Får se imorgon när det är dags för ET hur många som är kvar. Känns iallafall hoppfullt ![]()
Hoppas det gick fortsatt bra Missne!
I dag är det glädjens dag här, HCG torsdag 200, HCG måndag 1700. Kliniken är nöjd, då är jag nöjd! Weheee! Jag firar med att vara helt sinnessjukt trött i dag, jag kommer behöva färdtjänst om det ska fortsätta så här (och det gör det om det blir som mina andra graviditeter). Men det är fantastiskt, att få uppleva känslan igen. Nu är det en lååång väntan till UL om tre veckor.
Weeme!!!! Grattis! Vad roligt med plus i tråden igen, det inger så mkt hopp. För dig personligt en jätte seger. Trött.... Hihi bara början hjärtat! Välkommen till gravidtråden i svårt att få barn, äntligen gravid Redan47s samlade pärlor! Kram
Frk Röd, hoppas på backupper, även om det tar sig på första känns det lugnande att ha dem där, så känner jag...
Snart redo för att åka till flygplatsen för vidare resa till Aten. Just nu känns det jättepirrigt men jag vet att jag kommer klara det här bra:) Igår fick jag rapport från Penny att det fanns 8 embryon som var fina och såg ut att utvecklas bra. Hoppas det håller i sig så! Håll alla tummar ni kan för att det nu ska bli tredje gången gillt! (tredje ÄD och 11:e behandlingen totalt inklusive IVF:er med egna ägg)