AVA klinik i Riga
Zaq, om de fyller i akut på provremissen har jag fått svar samma dag på em. Den som ordnar provremissen kan gå in i din e-journal och plocka upp resultatet. Men se till de bockar i akut-rutan. Håller tummarna!
Zaq, om de fyller i akut på provremissen har jag fått svar samma dag på em. Den som ordnar provremissen kan gå in i din e-journal och plocka upp resultatet. Men se till de bockar i akut-rutan. Håller tummarna!
Grattis till att du är på g Maryhe! Jag hade inte heller några direkta biverkningar av Procren, lite tjurig efter ett tag kanske. Bra att det fixar sig med blodförtunnande, ska du ha Trombyl också?
Lycka till annaba!
Och alla som är på gång, ingen nämnd ingen glömd, gravidhjärnan är lite virrig.
Har fått högre blodtryck så nu satt på medicinering. Hoppas det håller sig ok. Var inne på förlossningen igår för tyckte jag inte kände bebis de vanliga tiderna. Den hade vänt sig inåt, som en liten koala med huvudet ner och fötterna uppåt revbenen. Fick göra TUL i samma veva, svårmätt i det läget den låg men verkar ligga enligt kurvan. Bra flöde i navelsträngen och lite hår på huvudet syntes.
Knappt 3 v kvar.
Åh stort grattis Lisa!
Och grattis annaba till fint resultat. Ruva fint.
Vågar mig på ett grattis Redan! När tog du sista Pregnylen?
Håller tummarna för dig Rosen!
Vad härligt lisa, hoppas bi mår fint hela familjen. 
Själv var jag på jobbet igår och sa hejdå på ett bra tag till alla kollegor, konstig känsla. Nu är det knappt 2 v kvar till bokat snitt.
Jag hoppas innerligt du får ett fint hcg-resultat svart på vitt idag Redan!
Och att dina känningar är rätt annaba.