Redan47 skrev 2014-05-08 23:29:33 följande:
Fan vad jobbigt det verkar. Vet av egen erfarenhet vad ett litet knä kan hindra hela vardagen. En del Knän är väl mer känsliga oxå för graviditetsvikten. Kan du jobba, alltså hur tar du dig fram? Kryckor kanske kan lindra hemma för dig. Hoppas du går något uppslag imorgon. Kram på dig.
Ja man är så handikappad! Har noll kraft i lår och säte, vadmusklerna i hö ben är helt förtvinade. Nu är jag sjukskriven på heltid, tar mig knappt fram så det blir en förmögenhet på taxiresor till barnmorska, naprapat osv. Diagnoserna är nu allt från artros, inflammation i knät, lös flisa i knät och ischias. Har fått ny remiss till ortoped från sjukgymnasten igår, hoppas det inte tar en evighet. Värker så in i... det värsta är att jag knappt kan resa mig längre och hur ska det gå med sår efter snitt och bebis? Bara allt går bra med bebis så får det där ordna sig på något sätt.
Fru84 skrev 2014-05-10 11:06:02 följande:
Innan jag ringer/åker till gynakuten slänger jag ut en fråga här. Har nästan hela natten haft ont i nedre magen. Ilande stick-smärtor. Främst på höger sida, där blindtarmen sitter. Det kommer och och går i vågor tillsammans med mensvärk. Ligament? Denna ovisshet. V15 är jag
Har också haft liknande, brukar iof gå över efter en kvart-halvtimme. Tror det är ligamenten eller nerver som kommer i kläm. Är det bättre nu?