AVA klinik i Riga
Nyhet: 11 embryon lever idag!
Nyhet: 11 embryon lever idag!
Tack alla vänner! Japp imorgon bitti kl 0415 börjar min resa mot Aten, jag är ju så morgontrött;)) snart är jag ruvande igen.!!
Må- fred blir utmärkt! Så noga är det inte med dagar för dig som mottagare, Riga har hittills inte givit mig helguppgiftet. Men som sagt du kan styra vad som passar dig. Kör på!
Krvik - tvi! Liten din ett riktigt busfrö! Kram och tack , alla, för pepp! Ja i
Imorgon gäller det nästa milstolpe- på plats i Aten.
Så då är jag ruvare! Eller faktiskt gravid nu, till motsaten säger annat dag 12...! Satte in 3
, och 5 till frysen. Trött och frusen ligger på hotell rummet och längtar hem. Ska vila lite till sen en matbit. Mannen hemma :(
Li02: Det jag tänker på är att du behöver se till att du får i dig B12 och folsyra, och magnesium minst 300mg. REK mivitotal kvinna. Vila. och inte bära tungt, då kan detta karpallikande syndrom bli värre. använd stödstrumpor, även om det är armar du känner av, så är det viktigt att stödja cirkulationen i de stora artärerna så att det blir blod kraft till armar också. Högläge med ben. 

Swede : 1
Super wonder! Absolut före dem 10! Finns ingen anledning du ska gå med den hinnan så länge till. Det är bara säga till när du vill!!!! Fet - kräver ingen förberedelse. Boka biljetter och säg när du kommer! Så gjorde jag nummer två, för Riga är sega på svara och biljett blir bara dyrare. Min ekonomi och embryon och slemhinna.
En annan tolkning till "Sofiahemmet"; att de inte är tillräckligt kvalificerade, för att få denna patientgrupp. Varför annars...?