• Redan47

AVA klinik i Riga

Tyckomih: tack för fina tvilling magen, härligt att du delat med dig! Li klart ni skulle fixa det! Du har ju haft barn sedan tidigare ixå !

• Redan47

Dina, jag tänker, vilket argument säger kliniken till art de vill du kommer?

Mammsen jag hörde av Riga att det kan dröja och det kan utebli blödning oxå..., min kom slutligen typ 13dgr senare under 3dagar. Och det var inget jag skulle oroa mig för. Som jag tidigare skrivit, mådde jag inte speciellt bra av nedregleringen, gav oss insikt och lärorikt inför klimakterie perioden..,

Imorgon : ET !!!

Vi har jättehärligt dagar i Riga. Rek varmt att boka in npgra dagar för avkoppling i anslutning till ET. Verkligen skönt. Promenad i gamla staden, spa behandling, inköp av div billigare kläder, kryddor teer mm på den stora marknadsplatsen. Imorgonkväll blir det en manikyr som avkoppling. Vi valde bo på ett hotell i gamla staden, konventa seta, prisvärt! Se booking.com. Nära promenad ca 1,5km t kliniken alt taxi som kostade nästan 4ltv, ca 45kr. Rek grön el röd taxi.

• Redan47

Mammsen vad jag förstod är att det är ju en spruta som försätter oss i klimakteriet....jAg hade inte behövt skjuta på något, det är slemhinnan som är avgörande, att vi fasar in m donator. Så jG var oå VUL. Lämnade mina resultat per mail och icke mens info. Det var okey. Dagen efter fick jag mens.

JG tror vi kan reagera olika oå nedregleringen. Jag frös mest hela tiden och huvudvärk varje dag. Humörsvängningar.

Tack kr, vi ser fram mot dagen!

Jag hade sjukt mardrömmar inatt och huvudvärk ett dygn, PMS karaktär, är det något ni känner igen?

• Redan47

Vårar kära hormonsystem är väldigt stresskänsligt... Så bara våra tankar och ingång i denna babyprocess är nog anledning för kroppen att reagera. Har du någon avkopplingsmetod, yoga el liknande, el annan app, massage, varmt bad, ...

• Redan47

Riga idag : 2 fina blact trans idag! 6 lika fina till frysen. Risk/chans tvillingar den tar vi. Dr F föreslog att sätta in 1. Efter konfererande mellan min man och mig och fler frågor till embryologen besköt han och jag oss för två. Känner mig helt beredd på två. Mannen så stolt varS simmare var av hög kvalité. JG tog akupunktur efteråt. Skönt att koppla av, hade högt adrenalin påslag innan...huvudvärken är östrogen magknipet progestoron svar fr dr F.

Callimero : fortsätter med samma estrofem 6mg , ökar utrogest med 2 kulor extra till kvällen. Typ trombyl. 5dgr prednisolon. Nedtrappning prel efter hcg prover. Om jag nu kom ihåg allt rätt.

Nu sitter jG och väntar på att få fina naglar på salong ! Lite lyx och avkoppling.

Summa: mycket nöjda med hela dagen och bemötande vid kliniken . OBS! Kom ihåg leg/pass... JG glömde men mannen hade med kk.

Då är det ruvardag 1!

Tack för denna tråd.

• Redan47

På gång

MrsCecilia, (6 IVF, 8 ÄD) ET 10/12.

Annaba (6 IVF, 1 ÄD) prel. ET 25/11

Ruvar

Callimero 13 IVF, första ÄD på nya AVA. TD 4/11

Redan47 : 1ÄD - TD 11 resp 13/11

Gravida

Krvik (Första) ET 7/10. VUL 14/11

Fått barn

• Redan47

Kr. Jag håller med, skönt att dela "vardagen" med fler som har erfarenhet och valt denna ÄD väg!

Jennie69, tack för att du delar med dig av din erfarenhet. Värdefullt.

• Redan47

Snurrig är jag... Vilken ruvardag testar ni er som tidigast? Vilken dag hcg provet???

• Redan47

Mammswn grattis ! Då är du på G.

Marflo. E vitamin har jag oxå hört/ läst och aloe vera juice. Jag knaprade efamol fram till nu ET. Nu ska jag ta omega 3. Enl dr F. Promenader ökar oxå cirkulationen. Ta bort alla ev "gifter" kaffe svart te mm. Ät gröna grönsaker. Solrosfrön. Mina tips.

Baraett, det låter bra att du tog kontakt m Riga.

För min del- känns att det är något som händer i livmodern. Vet inte vad. Hoppas att det är mina raringar som bäddar in sig till rätta. Det drar o spänner...

min man är så nyfiken, igår var han på gång att köpa 10 procstickor!!! För att jG skulle börja testa mig och frAmåt typ fram till hcg....herreminskapare. Nej! Det vill jG inte göra! Bara tanken att hålla på varje dag gör mig ännu tröttare än jG redan är. Har ett prov hemma...men han vill ha fler, fick hejda honom på Apoteket oxå idag.

Svar på tråden AVA klinik i Riga