• Redan47

AVA klinik i Riga

Hönsmorsa, blev du lös... Jag blev stenhård mer än bara trög mAge. Inför nästa omgång behöver jag kombi med plommon!

• Redan47

Absolut!!! Viktigt . Tack krvik. Jag vill påminna alla kommande Riga resenärer att tänka oå det! Medicinpåse i handbagaget!

• Redan47

Mammsen , av det jag under denna sväng , mkt korta då, läst in mig på vad gäller Ass hatch. Kvinnor över 38 fördel med den metoden vid ivf, det pga äggskalen blir hårdare med åldern, därav fäster sämre. En annan Studie visar tex ingen signifikant skillnad mellan sätta blastocyt eller 3dgr med Ass hatch. Detta oxå vid ivf. Vid äggdonation blir det inte lika aktuellt då donatorn har högre kvalité på äggen och ej får vara äldre än 35. Så är donatorn äldre spannet kanske denna metod är relevant även vid ÄD. Pågår ju forskning USA England hela tiden inom området fertilitetsmetoder , så kunskapen ökar. Vi är ju lite labb råttor alla vi....våra utfall får oxå kunskaperna källa att öka.

Vad har du gjort, ÄD eller ivf?

• Redan47

Jennie , jag har inte räknat efter exakt , jG räknar med att ruva i jul..., mitt mål. Det är ju FET ingen donator att ta hänsyn till denna gång. Men har inga datum alls än. Jag satsar på att få ett VUL i veckan och börja knapra östrogen direkt anslutning till den. Min slemhinna var färdig förra gången på 14 dgr. Så utifrån det, satsar vi på före jul!

• Redan47

Mammsen, visst de har en verksamhet att utveckla. De har ocå att vinna på att det lyckas. Och eftersom du eller de väljer sätta in 3 dagars så kan det sannolikt finnas höjd sannolikhet att göra Ass hatch. Ich det är de halmstråna vi griper efter/ stt öka sannolikheten att lyckas att bli gravida och föda efter 9 mån. Jag valde tex att köpa "tilläggsklister " ocå ett halmstrå,... Kanske det hjälpte - vet vi aldrig . Kram !

• Redan47

Callimero: Hjärtajätte grattis! kram, det är så jag blir rörd....fast det inte är jag!

• Redan47

Då är det dags att förflytta sig till " på gång" kolumnen !!! Börjar östrogen ikväll. VUL idag grönt ljus.

• Redan47

Skade, jag blev inbokad på första VUL 5 veckor efter ET. Det skulle varit vecka 8 graviditetsvecka alltså. Kolla våra förslag på appar i tråden där finns hjälp att hålla räkningen eller googla på ivf calculator där brukar man kunna välja antal dagar på embryo oxå. Traditionellt räknas graviditet från sista mensens första dag. Det blir ca 2veckor innan "ägglissning":/ egg plock/ fertilization.

Jag går på nya ava Riga och jag ska nu göra mitt andra försök, denna gång då med våra frozen ones . Sätter in två denna gång ixå.

Li , att åka så långt till Mvc , det låter energikrävande , blir det spec Mvc nu istället?

Bus ich ni andra som är gravida och gjort denna resa, det är så levande och mysigt att ni vill dela. Det känns liksom mer på riktigt. Inklusive den oro som finns hela resan.

Krvik det är att tro det är livmodern som växer , det kommer kännas, mer el mindre genom graviditet. Det minns jag ännu visst det skapar ju pirr att inte veta säkert de sensationer som vi upplever. Kram

• Redan47

Grattis !!!! Tyckommig och till dina välbehållna flickor!! Njut!

Krvik, skönt med koll på läget igen! Vila mycket , det rådet jag fick av gyn igår .

Siss och andra; hur lång förberedelse tid tar det vid Fet äggdonation? Får inget svar fr Riga , frustrerande.

Svar på tråden AVA klinik i Riga