AVA klinik i Riga
Ahm66 vad kul att du lägger till dig nu oxå ! Det känns verkligen bra att få feedback från er som verkligen gått hela vägen oxå! Grattis till tvillingpojksrna . Hur gick din graviditet? Hur mådde ni?
Ahm66 vad kul att du lägger till dig nu oxå ! Det känns verkligen bra att få feedback från er som verkligen gått hela vägen oxå! Grattis till tvillingpojksrna . Hur gick din graviditet? Hur mådde ni?
Helisa det fixar du! Kul då är du på gång !
Gratttiiiiss Callimero????! Stickan stämde;)
Helisa: kompledigt, sem. Behöver inte motiveras... Men en resa till Riga på spa är väl ingen som tycker är konstigt, och det är skönt med spa ovh manikyr i Riga ;)) och komma iväg med maken och bara bara. Fin stad.

Är det redan ligament... Jag tänkte art det känns som det, men att jag inbillAr mig kanske.... Så det skulle kunna vara ett gott tecken alltså!!! Tack krvik!
Ett svagt plus är ett plus... Det var väl så vi sagt tidigare. Ruvardag 8.
Skade helt individuellt. Mest riktiga svaret får du från Riga. Den 24 är inte jul.... Men den 25 är det. JG tror ärligt inte denna verksamhet kan ta hänsyn till helger.
Grattis ni som kommer in och berättar ! Roligt att höra av er. Att risk för missfall finns är jG helt på det klara med. Det är liksom så naturen funkar. Och det är en komplicerad process vår fantastiskt livmoder och fortplantning. Ivf har kommit långt, men embryot genetiska kvalité är svår att bestämma över.
Men det känns bättre att leva i positiv tanke m hoppet om möjligheten till stt bli gravid och sedan oxå gå hela tiden ut! Jag lever i tron att det är mer positivt för embryots utveckling att vara glad och positiv. Jag vill inte oroa mig för missfallsrisken. Då vet i F... Om jG skulle orka gå igenom detta. Vilket jag beundrar ert tålamod och styrka sim gott igenom många motgångar och ändå inspirerar här i tråden. Jag är verkligen tacksam för er generositet att dela med er.
Mannen köper ett "säkert" test idag så får vi se vad det säger imorgon . Nyfiken blev jag icå nu!!! Jag är konstant kissnödig. Huvudvärk har släppt. Trötthet kvar. Men vaknar 4 på morgonen....klådan försvann så skönt med kortisontsbletterna, nu är ju kuren över och klådan börjar komma tillbaka.
Li c vitamin ich kontakt m Riga. Dr F nämnde att det kan blöda, oxå det finns blod stoppande medel och att höra av mig. Så gör det. Så du får råd i tid och kan släppa oro! Den är inte bra- skapar stress hormon!!! Kram
Tack för alla grattis... Väntar till imorgon bitti igen. ;))
Lisa hcg ser ju toppen ut!
Jag är urusel på räkna.,, hittat en sida där du kan ta ut veckor/dag/vikt...pregnacy calculator and calender. Då är det bara fylla i ivf transfer day, dAtumet och antal dagar ex 5 (blactocyt)
Www. Babymed.com
Som sagt, man behöver inte tänka själv om man går in på babymed.com. Den tAr hänsyn till de där extra veckorna.....plus att du får ut en hel tabell över hela grav varenda veckonummer+dag. Går att skriva ut oxå!