• Redan47

AVA klinik i Riga

Bara: hur bemöts du? Inom vården?

• Redan47

Mrscecikia jag antar du bor längre från Sthlm ... Men Riga har ju ändå gyn i Sthlm för stt göra VUL och div prover...

Ledsamma erfarenheter ni har många av er. Det är fint att ni delar det ocå, det är ju oxå en del av verkligheten. Vi vet oxå stt många lyckas! Så med tro hopp och envishet så ska det väl ordna sig.

Baraett sköt om dig, förstår din uppgivenhet. Att gå och hoppas så förväntansfullt i många veckor...

• Redan47

Heja Mammsen!!! Nu är det nära!

Lisa , måla inte fan på väggen , vi ska inte göra det, även om tilliten sviktat, förrän vi har definitiva besked . Det åtgår mycket negativ energi och oro, våra frön behöver glad hormon!!! En rolig film när våra humör dalar ,,,,

Vänta vänta vänts ... Vänta barn. Har en helt annan mening idag än tidigare. Väntar på hcg besked, återkommet så fort jag får besked. Ullisa hur går dina hcg? Besked ännu?

• Redan47

Skade; du får sätta upp en notis på kylskåpet ! Humöret var riktigt illa för mig efter sprutan ! Men det ska ju leda till någonting gott!

• Redan47

Ullisa , tog det andra imorse, väntar på besked - typ imorgon, men jag ringer upp o frågar!

• Redan47

Tack krvik! Känns bra med positiv pepp!

Hur går det för dig?

Li skönt art det var så okomplicerat med Mvc , riktigt skönt stt höra!

• Redan47

Ullisa vad skönt! Jag vågar inte göra något mer test. Väntar på besked fred att hcg ökat. Tänker att det kanske håller på att sjunka ...när det syntes på test som var för npgra dagar sedan så hade jag förväntat mig ett högre hcg i onsdags.

Krvik spännande med VUL ikväll!!!

Svar på tråden AVA klinik i Riga