Har varit borta några dagar men nu är jag åter. =) Skriver dock på telefonen så ingen radbrytning kan göras. Störigt!! Ni har varit flitiga o diskuterat mkt. =) MFJG: jag ska oxå gå på Friskis vattenjympa, om jag lyckas boka tid. Det blir alltid fullt fort dessvärre. ---- ÄlskadeMirakel välkommen hit! Vi har handlat en del. Vagn, babyskydd o alldeles för mkt kläder, haha. Vi har börjat diskutera namn ganska frekvent. Har några alternativ till varje kön men vi är inte överrens ännu. --- Malmölita: Jag har inte råkat ut för ngn vän som har reagerat som din kompis. Vad trist! Alla mina kompisar har blivit jätteglada när jag berättat. Men jag tycker att det ska bli väldigt spännande att se hur relationerna med de olika vännerna blir när bebben väl är född. Jag har ju enbart en kompis som har barn. Tänker att det kanske blir annorlunda med vissa vänner men långt ifrån alla. Hoppas dock att ngn av dem bestämmer sig för att skaffa barn snart, haha. --- Mitt namn är, surprise surprise, Karin. =)