Malmö BF 2010
Pigletten: jag känner mig lite smått mör i benen men ingen större fara. Det var himla kul! Jag hoppas att jag kan gå snart igen.. Hur känns det själv i dag?
Pigletten: jag känner mig lite smått mör i benen men ingen större fara. Det var himla kul! Jag hoppas att jag kan gå snart igen.. Hur känns det själv i dag?
MFJG: klart vi alla ska fika igen. Jag kan nästan aldrig, hehe, men kom gärna med ett förslag så hoppas jag att jag kan. Vardagskvällar funkar oftast bäst samt vissa helger. Efter 12 nov kan jag ofta för jag börjar min föräldraledighet då. =) Men fika innan dess också så klart...
Jippi! Jag kan lör lr sön vecka 40. =) Ej vecka 41..
Min preferenS är söndag v 40, men lör funkar oxå om det skulle va så. Entré blir jättebra. Jag mår fortfarande toppen. Har 10 v kvar så undrar hur det kommer bli den sista tiden. Tungt? Ont i ryggen? Svullna fötter? ---- Ja, det vore superkul o träna tillsammans med bebisarna sen. Den träningen du skriver om Malmölita + promenader i Pildammsparken.
Har aldrig varit på Redfellas men det blir säkert jättebra. 11:30 sön v 40 blir supert! Åhhh vad jag längtar efter bebisen.. Känns som att tiden går jättesakta nu. Hur upplever ni det? Jag tycker att de första 6 månaderna gick supersnabbt, men nu släpar sig veckorna nästan fram. 10 v känns som en evighet. Kanske har att göra men att lill*n rör sig så mkt o du undrar jag o min sambo ännu mer vem som "bor" därinne o längtar efter att få träffa henne/honom... ---- Min helg har f ö varit toppen. Ska på konferens i Sthlm mån t ons denna vecka så åkte upp redan i lördags. Har träffat massa kompisar som har flyttat upp hit. Lunchat, fikat, middag, bio... Ja, mkt trevlig helg! =)
Himla snällt att du bokade Malmölita. Tack! Ska bli kul o ses igen tjejer o kul att få träffa dig MFJG.
Ja tack alla! Det var mkt trevligt! Och vilka goda smoothies!!
--- Restaurangbesök låter som en bra plan. Jag är inte särskilt kräsen när det gäller val av restaurang. Gillar det mesta. =) Måndag- eller torsdagskvällar passar mig bäst. Helger är lite svårare. Iaf nu i oktober, men nov ser bättre ut. Kan dock sön den 24e...em/kväll. Hoppas vi kan hitta en kväll som passar alla!
Datumen passar mig också. Den 24e kan jag efter 17. 1e o 4e kan jag kl 18 o framåt. =)
Den 4e blir supert. Men kan först kl 18... Jag har inte varit på ngn av restaurangerna så har ingen direkt synpunkt gällande val. Men precis som Jojo skriver kan det passa oss med buffé...vi som gillar o sitta länge.. =)
Blir toppen detta! I dag på vattenjympan berättade Nyårsbebis10 om all god mat de serverar. Lät riktigt smarry! =) Snällt att du bokar Kollegan. Ska på ul imorn. Åhhh vad jag ser fram emot det. Tänk om de uppskattar att den lill* kommer att väga 5 kg vid födseln.