Inlägg från: karin010 |Visa alla inlägg
  • karin010

Malmö BF 2010

Hello!
    Välkommen hem Malmölita. Härligt att åka i väg till värmen. Skulle vara gött nu, men fick mitt lystmäte i somras. =) Har de senaste vintrarna åkt utomlands - så välbehövt! - men denna vinter blir det en resa av ett annat slag.

Har ni stora magar än? Jag trodde faktiskt att min mage skulle vara större nu eftersom det är mindre än 3 månader kvar, men tycker att min kula fortfarande är ganska liten. Väldigt individuellt det där visserligen...

• karin010

Jojo10: jag har inte hört ngt annat om fikan så 11:30 på Konsthallen som gäller. Hoppas vi får bord bara. En kompis sa att det kan va svårt på söndagar då det är många som brunchar... Annars får vi la gå till ngt annat ställe. Ingen aning om hjärtljuden men jag tror de kan gå lite upp och ner!? Kommenterade barnmorskan det inte så är det nog helt normalt... ----- Malmölita: låter som vi är rätt lika när det gäller resandet. Jag blir oxå jäkligt taggad av att planera för nästa resa när man precis varit iväg. Har alltid rest som en tok så det är lite ovant att inte ha en flygbiljett bokad. =) Vi funderar faktiskt också på att resa iväg nästa höst/vinter om allt funkar bra med den lill*. Thailand kanske... =)

• karin010

MFJG: stackare! Hoppas att du känner dig bättre tills på söndag. ------- Pigletten: för min del går det bra att hon hänger på. The more the merrier. Och ja det ska bli så spännande o se vad ni är för filurer. =) När jag ser ngn med lika stor (ja, liten) gravidmage som jag brukar jag undra om det är nån av er, hehe.

• karin010

Malmölita: ja, Thailand är barnvärnligt o har bra sjukvård (känns tryggt i fall att...). Känner flera som har rest där med bebisar o det var toppen. Jag har varit i Thailand 1 gång o min sambo 3 ggr så vi gillar landet mkt. =) Ja, vi får la se hur det blir. ------- Ska bli sjukt spännande att ses på söndag tjejer....

• karin010

Marremia: himla bra initiativ att boka bord. Tackar o bockar för det. Vi blir väl....7 st om jag inte har räknat fel? + Wincent om han ska med!? =)

• karin010

Men ÄlskadeMirakel kunde väl inte? Isf blir vi 8 med Wincent... =)

• karin010

Ja, mkt mkt spännande ska det bli! O jag håller med Pigletten..lite nervöst också. Inte var dag man möter upp folk man har "lärt känna" på nätet..

• karin010

Ja, tack alla! Det va mkt trevligt att äntligen träffas. Kanske är bäst att vi tar det via mail..? Eftersom inte alla har Facebook...

• karin010

Mail kanske? --- Vad härligt med yoga Malmölita. Jag ser fram emot morgondagens vattengympa. =) Så himla skönt att röra på sig.

• karin010

Pigletten: yes, ska bli riktigt kul med vattenjympa i dag. Är ofta bortrest med jobbet på onsdagar så vet inte när jag kommer kunna gå nästa gång. Ska därför njuta ordentligt i dag. =). ------ Jojo10: vi valde också en mjuklift. Verkar så himla smidigt så jag hoppas att det blir bra. =) Och ja, det är vattenjympan på Friskis som vi ska gå. Funderar du på att börja?

Svar på tråden Malmö BF 2010