-
Ska jag inte plocka upp dig på jobbet istället? Är ju bara över St eriksbron in till stan sen då..MCT79 skrev 2011-09-19 19:46:55 följande:Jag åker 59an från jobbet till centralen Sofy! -
Mct; Leta? Jag gör egna parkeringar!!
-
Mct; Förstår att de e jobbigt me minnet nu när du börjar bli så gammal ;)
-
Men rosen!! När e bim? Shit va starkt o fint!!! GRATTIS!!!!!
-
Äh. Jag fick aldrig starka gravtest vid mina MF, de va synliga streck absolut - men aldrig starka. När jag plussade med Devin så va dom starka, och blev starkare. Och var sen JÄTTESTARKA! Ditt streck nu är KANONFINT och de kommer gå skitbra!Lofot skrev 2011-09-22 16:59:11 följande:Ja, nu tänker jag inte oroa mig alls. Jag tar sorgen när och om den kommer. Så här starkt gravtest har jag aldrig haft så för mig känns det mer lovande iaf. Sen om det skiter sig får jag ta då. Men nu tänker jag vara gravid tills jag inte är det mer. -
Öööh.. Ja kommer.. Ska bara.. Messar dig snart M!
-
Kram Mimmi, TACK för fikan i fredags! Supertrevlig. Händer lite tråkigheter på hemmafronten så är lite off, tyvärr. Men SÅ glad för din/er tid till IVF!!
-
Tabbs; Välkommen! Jag hängde här efter mina 3 mf förra året, gjorde utredning hos Ragnhild Hjertberg på ultragyn, hon är kanon!! I april detta år fick vi vår son, äntligen! Stöttade graviditeten med progesteron! Inga fel hittades! :) Kraaam!
-
-
Tabbs; Haha! Det sa hon till mig med o vi väntade väl inte, utan "blir de blir det.." tänkte vi. Det blev en grav direkt o ja fick progesteron direkt när ja ringde o sa det, när vi skulle fått provsvaren hade vi vårt första vul istället o de blev en Devin som föddes i april! :) Kör hårt!
-
Grattis fina Mimmi!
Devin och jag håller alla tummar!! -
FruW skrev 2011-12-11 18:48:18 följande:Tack tack tack! Varken jag eller mannen fattar någonting, hur gick det här till? 1,5 år utan några plus, 3 enkeldoser pergo utan resultat, förra plusset kom efter dubbeldos, o så nu en oups-bebis !! What????
Plötsligt händer det
-
MCT79 skrev 2011-12-13 08:55:48 följande:Trevlig lucia!
Är det någon här inne som är intresserad av äl-tester och gravtester....? Från testlagret.
I am! Ta me dig nåra imorn vetja!
-
Hahahahahaha, live-stream U WISH!!
Jag e liiiite sugen på digitala.. o kanske 6 vanliga? Va säger du Mimmi? ;)
Syskon jaa.. vore väl inte fel
-
Kram Telge!!
-
Kan inte ens förstå smärtan du känner, Telge. Att ens eget barn tas ifrån en. Fy! Det önskar jag ingen! :( Kan du inte börja träna ngt, gå med i någon aktivitet, pyssla? Bryta mönstret lite o försöka få fokus på annat om än för en liten stund? Börja arbetsträna? Gå på boxning? Kram igen!
-
Saftochbulle; No worries! Mitt illamående kom tidigt, "avtog" lite smått o varierade från dag till dag mellan v 7-10, sen vare pang boom och hyperemesis
Mimmi; Idiotläkare. Man ska alltid tänka positivt! Plötsligt händer det! Tänker på er!!! -
Mimmi; Min läkare sa typ samma när vi gjorde utredningen, men jag struntade i den kommentaren. Mirakel sker o Andra läkare sa sen att vissa haft 10-20 mf o sen fått barn! Allt e möjligt, de tar bara tid. Men låt hjärtat värka lite, de är helt ok! Men låt inte hjärnan ge upp! Jag tror på er. Jag har haft 7 mf, sen kom Dev! Odd har haft 7 mf men har trots allt 5 barn. Så allt är möjligt fortfarande även om de är jävligt orättvist!!