SoMa72 skrev 2011-06-28 15:40:02 följande:
Men gullpluppen!

Jorå, en vacker dag ska vi oxå ha en sån där fining...

KLART som fan ni ska! :D Om inte finare? ;) Jag menar.. ingen mamma är ju partisk, hahaha! ;)
Ledsen om ni tar illa upp av bebisbilder, men ni är så jävla fantastiskt starka hela högen härinne, och jag vill aldrig att ni ger upp hoppet! Det är de sista som överger människan, utan de är man ingenting.. blod, svett och tårar.. nångång kommer de gå bra! Jag höll på o ge upp, läkaren sa till mig under utredningen att ibland hittar man inga fel, o ibland kanske de inte går på naturlig väg ens.. jag såg svart då.. och hela graviditeten förnekade jag att han skulle komma ut levandes o frisk, jag såg allt dåligt som kunde hända.. och dom första 9 veckorna av hans liv var jag inte mig själv, förstod inte att han var min, att han var här.. jag mådde skit! Men NU för första gången mår jag bra, jag njuter efter år av helvete me MF, undersökningar, utredningar, o en hemsk graviditet.. de lilla livet är mitt allt och han kommer alltid finnas där för mig!
Jag önskar er verkligen fina plus snart, och mysiga graviditeter! Men njut av livet sålänge och vad de har att erbjuda, god mat, sol, vänner, vin.. u name it.. le åt livet så ler de tillslut mot er också!