Kaos85 skrev 2011-09-15 09:00:49 följande:
Hoppar in här också.. Vet inte hur många trådar jag är med i nu, men alltid spännande å se när någon plussar.
Man blir så glad för deras skull och man återfår hoppet för sin egen
Har försökt ringt gyn sen kl 8 imorse, men det är fullt i telefonkön, var god försök igen senare.. *Typiskt*
Har pratat med vårdcentralen och kvinnokliniken. Nu är det bara gyn kvar och hoppas att de kan hjälpa mig..
Har en son på snart 7år, ett MF 2009 och ett nu i februari.
Och efter MF i feb så har jag riktigt oregelbunden mens, varierar mellan 36-45 dagar..
Och ingen ÄL, inget sekret eller inga positiva stickor...
Så nu väntar jag på att få komma fram till gyn, få en tid där och sedan förhoppningsvis få pergotime.
Styra upp mensen, få ÄL och sen ett fint plus
Någon från värmland här?
Jag är också från Värmland, Karlstad närmare bestämt
Nu har jag fått utslag på ÄL-stickorna! Vilken tur att gubben är hemma från Stockholm nu
Har en sån skön positiv känsla i kroppen, denna gången SKA det gå vägen. Hoppas hoppas hoppas!!
Har haft en ganska tuff vecka hittills, bara dåliga nyheter. Börjar med att svärmor troligtvis har fått cancer igen, 4:e gången!! Och denna gång sitter det troligtvis i skelettet.
Tyckte ju att det räckte med dåliga nyheter där men nä, efter det så har jag fått skola om mig till psykolog då två av mina bästa vänner tydligen kanske ska gå isär (varav ena parten var helt ovetande om att de hade problem). Och jag hamnar i mitten för båda vill prata med mig. Fast där har jag en tydlig ståndpunkt, jag vill att båda ska må bra så klart, men jag kommer att försöka tänka på deras dotter först. Det är ju ganska lätt att fastna i sitt eget tänkande när något sånt händer.