• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-09-15 18:07:21 följande:
    Ja, tre tidiga missfall.

Vi har gjort utredning med blod-och spermaprov och allt visade sig vara helt normalt.

Jag ska verkligen fråga om trombyl eller progesteron. Men om hon säger nej då?!!! :O
    Då kan du självmedicinera med Albyl minor.. finns på apoteket.. du tar en tredjedels tablett från ägglossningen.. kommer mensen så slutar du med den.

Det är några som köpt progesteronsalva.. jag vet tyvärr inte själv var man köper det. Men det har finns länkar inte alltför långt bak!
    Väntar tvillingar! 16+4 idag!
  • needtobreathe
    FruW skrev 2011-09-15 08:03:13 följande:
    Va kul sofy!! :D inboxar dig med!
    Inte fått ngt mail :(

Är de ok om jag tar me Devin? Om de känns jobbigt förstår jag självklart och då får han va hemma med Charlie!

{#emotions_dlg.flower}
  • FruW

Sorry sofy! Inte hunnit, skriver i morgon om det är ok? Klart han ska med, vill mer än gärna träffa honom!! :) känns inte jobbigt alls så det behöver du inte oroa dig över!

• needtobreathe
    FruW skrev 2011-09-15 23:33:41 följande:
    Sorry sofy! Inte hunnit, skriver i morgon om det är ok? Klart han ska med, vill mer än gärna träffa honom!! :) känns inte jobbigt alls så det behöver du inte oroa dig över!
    Gör så! :)

Är de säkert? Annars får du lova o säga till!
  • FruW

Heeeelt säkert!!! Jag blir ledsen om du inte tar med honom, okej!!? ;)

• Pandoras box78
    Kaos85 skrev 2011-09-15 09:00:49 följande:
    Hoppar in här också.. Vet inte hur många trådar jag är med i nu, men alltid spännande å se när någon plussar.
    Man blir så glad för deras skull och man återfår hoppet för sin egenGlad

Har försökt ringt gyn sen kl 8 imorse, men det är fullt i telefonkön, var god försök igen senare..  *Typiskt*
    Har pratat med vårdcentralen och kvinnokliniken. Nu är det bara gyn kvar och hoppas att de kan hjälpa mig..

Har en son på snart 7år, ett MF 2009 och ett nu i februari.
    Och efter MF i feb så har jag riktigt oregelbunden mens, varierar mellan 36-45 dagar..  
    Och ingen ÄL, inget sekret eller inga positiva stickor...
    Så nu väntar jag på att få komma fram till gyn, få en tid där och sedan förhoppningsvis få pergotime.
    Styra upp mensen, få ÄL och sen ett fint plusGlad

Någon från värmland här?

Jag är också från Värmland, Karlstad närmare bestämt

Nu har jag fått utslag på ÄL-stickorna! Vilken tur att gubben är hemma från Stockholm nu
    Har en sån skön positiv känsla i kroppen, denna gången SKA det gå vägen. Hoppas hoppas hoppas!!

Har haft en ganska tuff vecka hittills, bara dåliga nyheter. Börjar med att svärmor troligtvis har fått cancer igen, 4:e gången!! Och denna gång sitter det troligtvis i skelettet.
    Tyckte ju att det räckte med dåliga nyheter där men nä, efter det så har jag fått skola om mig till psykolog då två av mina bästa vänner tydligen kanske ska gå isär (varav ena parten var helt ovetande om att de hade problem). Och jag hamnar i mitten för båda vill prata med mig. Fast där har jag en tydlig ståndpunkt, jag vill att båda ska må bra så klart, men jag kommer att försöka tänka på deras dotter först. Det är ju ganska lätt att fastna i sitt eget tänkande när något sånt händer.

♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
  • FruW

Skickar en stor kram till dig pandora! Glöm inte att ta en paus o samla kraft själv så du orkar vara ett stöd.

• SoMa72
    Pandoras box78 skrev 2011-09-16 10:15:19 följande:

Nu har jag fått utslag på ÄL-stickorna! Vilken tur att gubben är hemma från Stockholm nu
    Har en sån skön positiv känsla i kroppen, denna gången SKA det gå vägen. Hoppas hoppas hoppas!!

Har haft en ganska tuff vecka hittills, bara dåliga nyheter. Börjar med att svärmor troligtvis har fått cancer igen, 4:e gången!! Och denna gång sitter det troligtvis i skelettet.
    Tyckte ju att det räckte med dåliga nyheter där men nä, efter det så har jag fått skola om mig till psykolog då två av mina bästa vänner tydligen kanske ska gå isär (varav ena parten var helt ovetande om att de hade problem). Och jag hamnar i mitten för båda vill prata med mig. Fast där har jag en tydlig ståndpunkt, jag vill att båda ska må bra så klart, men jag kommer att försöka tänka på deras dotter först. Det är ju ganska lätt att fastna i sitt eget tänkande när något sånt händer.

Skickar också en stor kram till dig!!! {#emotions_dlg.flower} 
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    Pandoras box78 skrev 2011-09-16 10:15:19 följande:

Usch varför är det sådär?? Problem kommer alltid i grupp.... Skickar lite styrka till dig jag med!
    Väntar tvillingar! 16+5 idag!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3